Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

dieselll

Nieuw lid
Wat voor velgen heb jij Bob ?

Ik ben ook niet van plan om andere dempers te monteren. Mijn set komt van een bekende hier die ook zonder andere dempers rond reed.
 
Wat voor velgen heb jij Bob ?

Ik ben ook niet van plan om andere dempers te monteren. Mijn set komt van een bekende hier die ook zonder andere dempers rond reed.

Dat zijn Luxon's Antracite, deze zijn verkrijgbaar via de Skoda dealer. (vorig jaar een actie aanbieding...)
 

MennoW

Forumguru
@MR_MCPhisto, erg mooi! een van de beste velgen die ik tot nu toe onder en S2C heb gezien.

ik ben beetje met paint aan de slag geweest voor een idee, en vond dit ook wel gaaf staan.
Publicatie1.jpg
 

Mr_McPhisto

Actief lid
Bedankt Menno W.
Met dank aan Arjan Hoekstra (geloof ik). Die heeft het mij laten zien! Alleen hij heeft wat minder prettige ervaringen gehad met het dakraam.
 

homey

Nieuw lid
Van de week bericht gehad dat mijn nieuwe Superb klaar staat. Gisteren gelijk maar even wezen kijken. Heb lang getwijfeld over de kleur en de velgen. Nu ik 'm in het echt heb gezien ben ik helemaal tevreden!
IMAG0533.jpg IMAG0542.jpg IMAG0540.jpg
 
Ik denk er ook aan om een velg met wat zwart te monteren op men witte superb combi men 1ste keuze is de momo strike black2 (leverbaar eind juli ) / 2de keuze ATS pegasus / 3de keuze borbet XL
is er iemand handig hier met fotoshop ? dan kan ik het eens bekijken wat het mooiste is
alvast bedankt


momo-strike-2-black.jpg ATS pegasus black - polisch.jpg borbet xl.jpg skoda 030.jpg
 

Toet toet

Senior Member
imagejpeg
 

Toet toet

Senior Member
Velgen onder nieuwe S2C

Hallo allemaal,

Moeilijk kiezen met die configurator maar dit zijn ze geworden: Rial Como5 17 inch met originele Skoda dopjes dankzij super dealer Kreijne.
ik ben er erg blij mee in het echt.
imagejpeg
 

Toet toet

Senior Member
Sorry allemaal,

Gaat iets fout met de foto die ik wil kopieeren.
Wellicht gaat dit op een ander moment beter, want op de I pad lukt het niet de foto aan te passen in de gauwigheid.
 
andere foto

Ben toch nog erg blij met de Originele Skoda Themisto 18". Het hoekige karakter past mooi bij de stijlelementen van de sedan...bla bla fotoSB1.JPG
 

Bijlagen

  • fotoSB2.JPG
    fotoSB2.JPG
    167,7 KB · Weergaven: 239
Bovenaan Onderaan