Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

Toet toet

Senior Member
Skoda (800x598).jpg

Eindelijk gelukt met de foto, alhoewel hij nu wel weer erg klein lijkt :-). Hierbij mij Superb Combi Tour Businessline Platin Grey met Rial Como5 velgen. Gelukkig in het echt, naar mijn mening, net zo mooi als op de configurator. Eigenlijk mooier gezien de Skoda doppen die Kreijne er had opgezet bij monteren.
 

maartenv84

Senior Member
Hey, dat is bij mij om de hoek :)

vanwege leasemij policy kon ik de auto helaas niet bij Kreijne bestellen....Mooie bak hoor met die velgen. Is dit ook gewoon een 225/45/R17 band? Of wijkt de bandenmaat van een Superb met 17" af van die van een O2 met 17"?
 

Koots

Lid
Hij is mooi Berry! Verheug me ontzettend op de mijne die er bijna hetzelfde uit gaat zien, nog een weekje geduld...
 

Toet toet

Senior Member
Hallo,
volgens mij zitten er gewoon standaard banden onder.
Kreijne is een topzaak en de verkoper die ik had, Jordi van Amstel, is ook een super klantgerichte en servicegericht
uithangbord voor de zaak. Echt top!

@ Bart :auto is genieten, dus je hebt iets om naar uit te zien!

Komende week de shades erin van Sonniboy en dan zijn we gereed voor de 1e langere trip richting het zuiden. Nu al zin in met alle comfort aan boord. Elektrische achterklep bv is ook echt super.

VG, Berry

 

BertPeters

Nieuw lid
Zoals hier reeds eerder gepost en geprezen, heb ik ook voor de 18" Themisto's gekozen op de nieuwe bruine (Magnetic Brown) kleur.

Het beste wat Skoda te bieden had in mijn ogen voor op mijn SuperB-II Combi
 

TBiRD

Lid
Zoals hier reeds eerder gepost en geprezen, heb ik ook voor de 18" Themisto's gekozen op de nieuwe bruine (Magnetic Brown) kleur.

Het beste wat Skoda te bieden had in mijn ogen voor op mijn SuperB-II Combi

Heb je die magnetic brown al in t echt gezien? Vond dat op papier ook mooi maar in t echt afschuwelijk.
 

BertPeters

Nieuw lid
TBiRD,

maar goed dat smaken verschillen.
Ik vind maar 2 kleuren mooi op de SuperB-II, zijnde de magnetic Brown (vorige mocca brown ook) waar ik al een half jaar mee rondrij en de paarse op de website, die in't echt veel sjieker is dan op de website.
 

TBiRD

Lid
TBiRD,

maar goed dat smaken verschillen.
Ik vind maar 2 kleuren mooi op de SuperB-II, zijnde de magnetic Brown (vorige mocca brown ook) waar ik al een half jaar mee rondrij en de paarse op de website, die in't echt veel sjieker is dan op de website.

Ik zeg dit omdat ik ontgoocheld was in het nieuwe bruin toen ik het in t echt zag, het oude bruin vond ik supermooi en stijlvol. Maar idd smaken verschillen. Het is niet mijn bedoeling om je keuze af te breken, peace!
 

MennoW

Forumguru
18" 8J en 9J et 40, BBS RS GT (replica)
22943d1354612812-skoda-superb-deel-2-skodasuperbcombi.jpg

22944d1354612815-skoda-superb-deel-2-skodasuperbcombi1.jpg
 

fiestaman

Forumguru
Banden zijn te dik vind ik. Daar de velg met een rand werkt, toont de velg op zich ook veel kleiner en vind ik het niet zo geslaagd.
De verlaging, die er wel zal komen zal het uitzicht iets of wat beter maken maar toch blijft de velg klein ogen.
 

Miez1

Forumguru
IMG_2159.jpg

Ik weet niet of ik hem hier al gepost had, maar dan alsnog of nogmaals een sfeerplaatje uit Italie.

Alles gute!

Miez
 

fiestaman

Forumguru
Wel dit is heel knap. Mooi verlaagd, groot wiel waarvan de spaken doorlopen(wiel toont groter)
Dit is een vorm van sober maar stijlvol !
I like !!
 
Bovenaan Onderaan