Welke banden liggen er onder uw pas geleverde O3?

EdK

Forumguru
Ja hoor ze benne zwart en hebben nog profiel !
Dus goedgekeurd bij deze........jammer dat ze alleen meer herrie maken dan andere banden
 

Octaaf 69

Nieuw lid
Geen logica bij PON of Skoda fabriek. Bij mijn O3 HB Elegance zitten Pirelli P7 Cinturato 225/45/R17 banden. Volgens test ANWB bij nat weer iets voorzichtiger rijden. Afgelopen vrijdag bij dealer opgehaald.
 
Vraagje, bij mijn Seat heb ik erg veel last van cuppen. Daardoor maken de banden een zeer irritant bonk geluid. Dit schijnt bij alle seat altea's voor te komen. Omdat ik over een poosje mijn O3 krijg vraag ik me af of de Skoda hier ook last van heeft?

Of is dit of topic en kan ik deze vraag beter in een ander of nieuw topic stellen?
 

Flem_nl

Forumguru
Had bijna de ContiSportContact 2 om laten wisselen voor de ContiSportContact 5. Achteraf toch niet laten doen. Dit omdat de 2 een stootrand heeft en de 5 niet. Verder weinig verschil tussen de banden, dus om toekomstige schade te voorkomen toch maar de "oude" banden laten zitten!!
 

CDK

Forumguru
en de sportcontact 5 rijd voor de sportieve rijder wel aanmerkelijk beter al de 2, maar zijn niet de stilste in deze klasse
 
Bovenaan Onderaan