s-line
Forumguru
Maar elke band die aardig versleten is laat zich steeds meer horen,zeker de wat plattere.Ik vind de Sportcontact 2 dus niet bepaald lekker. Cupt, niet echt comfortabel en laat zich steeds beter horen hoe ouder.
Maar elke band die aardig versleten is laat zich steeds meer horen,zeker de wat plattere.Ik vind de Sportcontact 2 dus niet bepaald lekker. Cupt, niet echt comfortabel en laat zich steeds beter horen hoe ouder.
Ik heb zo'n beetje 37000 km met de sc5p gereden.De SC2's zijn pas voor 40-50% versleten. De winterbanden zijn stiller merkten wij beiden op afgelopen zondag vanuit Tilburg naar Zoetermeer en terug. Ik heb geen idee waarom de lokale bandenboer mij graag nieuwe SC5's wil verkopen. €500,- all-inn (stikstof) is een nette prijs. Ze zullen wel sneller slijten als Michelin's zodat ik eerder terug ga komen..
Kreeg als tip nog de Fulda SportControl aangeboden. Schijnt vergelijkbaar te presteren als de A-merken, lang mee te gaan en een tikje goedkoper te zijn.
@Schippersss ik heb de super sports, en ik kan niets anders zeggen dan dat het een geweldige band is, beter dan ik ooit gehad heb.....