Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Emiel2209

Actief lid
Ja de 1.6 DSG met de opties op de foto.
Vond zelf wat extra opties belangrijker dan de 2.0. En ik vind 115 pk meer dan zat. Heb met deze combinatie al redelijk wat gereden omdat mijn vader de Octavia ook rijdt en ik moet zeggen dat het voor mij vlot zat is.
Hopen dat ik vd week een afleverdatum krijg... ;)
 

Bijlagen

  • A41AE4B8-E11F-4958-9244-771B1E1DC06B.jpeg
    A41AE4B8-E11F-4958-9244-771B1E1DC06B.jpeg
    311,7 KB · Weergaven: 43

jappie1978

Nieuw lid
Ik blijf wachten, in september besteld, verwachte aflevering 2-1-18.
later uitgesteld naar productieweek 2/3 aflevering 4/5.
hoop dat het niet later wordt, de week erna ga ik op vakantie kan ik hem gelijk ff testen.
 

jappie1978

Nieuw lid
nee een 1.0 benzine dsg ambition business.

heb geen haast, wil hem alleen wel graag gelijk testen als ik op vakantie ga week 6 :D gelijk even 1200 km heen en 1200 terug proberen incl een bergritje.
 

SkodaOct

Nieuw lid
20 nov 2017 volgen config in de lease besteld, leverdatum vooralsnog 10 maart 2018. Nog even wachten dus, eind januari nog maar eens bij apoint checken.

ŠKODA Octavia Combi Style Business 1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic
Sport zwart/rood
Dynamic pakket + paddles
Travel pakket
Panoramisch glazen dak
Sunset (getint glas achter)
Reservewiel
Lm-velgen 18 inch alaris
voorruit verwarming
Afneembare trekhaak Octavia
 

Emiel2209

Actief lid
Mooie wagen!!

Zit DAB er nu op? ;)

Ennuh als je het dashboardkastje open doet, kun je een simkaart kwijt tussen de SD-kaartslots?
 

Slowro

Nieuw lid
Die van mij wordt geleverd via Rijnwoud Rotterdam en komt volgende week binnen. Valt mij niet tegen met de feestdagen er tussen.
 

jappie1978

Nieuw lid
Wat is de transport tijd van fabriek naar dealer?
Die van mij zou week 2 geproduceerd worden.
Ben alleen benieuwd hoe lang het dan duurt voor hij in no is
 

SkodaOct

Nieuw lid
Bij mij zitten er zon 4 weken tussen maar denk dat ze een slag om de arm houden. Transport zou direct na productie al moeten kunnen. Dus ideale scenario is levering vrij snel na productie maar denk dat dit 4 weken van mij wel uiterste zouden moeten zijn.
 

Joh@n

Forumguru
Ja, heb ik mazzel! :D

Overigens wist ik niet eens dat er standaard parkeerhulp op zat. Ook een grappige feature!
Wel bijzonder dat ze ineens een sim kaart hebben toegevoegd. Zou het een stuk makkelijker maken in plaats van een hotspot van je telefoon maken :)
 
Bovenaan Onderaan