Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Emiel2209

Actief lid
Wel bijzonder dat ze ineens een sim kaart hebben toegevoegd. Zou het een stuk makkelijker maken in plaats van een hotspot van je telefoon maken :)

Vanaf week 45 vorig jaar is DAB en het simkaartslot standaard op de Style Business... geluk voor de mensen die, net als ik, lang hebben moeten wachten
 

Joh@n

Forumguru
@Emiel2209 DAB+ heb ik wel, maar het simkaartslot niet. Daarnaast nog wat kleine dingen (gestures voor muziek, clean air opschrift en een iets andere maxidot) niet. Dat laatste vind ik wel jammer want dat overzicht is net ff mooier. Ach, volgende keer beter ;)
 

Emiel2209

Actief lid
@Emiel2209 DAB+ heb ik wel, maar het simkaartslot niet. Daarnaast nog wat kleine dingen (gestures voor muziek, clean air opschrift en een iets andere maxidot) niet. Dat laatste vind ik wel jammer want dat overzicht is net ff mooier. Ach, volgende keer beter ;)

Ik denk dat ik over een half jaar ook denk; “shit, had ik m nu maar kunnen bestellen..”
Als er dan weer standaardzaken worden toegevoegd..
Simkaartslot ben ik wel blij mee. Heb de simkaart al thuisliggen...
DAB vind ik persoonlijk ook top omdat je digitale zenders kunt ontvangen zoals NPO dance.
Wat je precies bedoeld met de verschillen op het Maxidot snap ik niet, is die veranderd dan?
 

Joh@n

Forumguru
@Emiel2209 Dit is wat ik niet heb maar in de update van > wk 22 (?) zit qua maxidot:

full.jpg


die samenvatting kan ik nergens krijgen. Weet ook niet precies wanneer hij komt, maar zou wel handig zijn :)
 

waaltje

Senior Member
@Joh@n de samenvatting zie je aan het einde van de rit.

idd en ik kijk er nooit meer naar.....klopt ook niet altijd heb ik het idee, die simkaartslot en dab+ vind ik ook wel jammer heb nog wel naar die eerste gevraagd maar kon enkel in een pakket van 450 euro waar ik de rest al van had(o.a. phonebox) maar nu dus wel standaard......ach ja zoals @Emiel2209 al zegt over 6 maanden weer wat anders
 

J0ris

Lid
Mag ik vragen wat je precies met zo'n SIM-kaart extra kunt? Is dat voor betere fileinformatie? Ik ben van plan om via Android Auto de Waze app te gebruiken, aangezien ik hier goede ervaringen mee heb (nauwkeurig en ook flitsinfo). Ik zie daarom niet zo veel meerwaarde van een aparte sim-kaart. Of mis ik iets?
 

Emiel2209

Actief lid
Je kunt met je telefoon een hotspot aanmaken voor datagebruik in de auto. Inderdaad voor fileinfo e.d.
Ik heb een tweede simkaart geregeld zodat ik niet telkens verbinding met mijn telefoon hoef te maken. Werking is verder identiek..
 
4DC59C26-AAC5-408E-B2BD-E93DF19A04EA.png Vanochtend mail gehad! Zou de wagen nu effectief bij de dealer staan? Gelijk mail gestuurd naar mijn contactpersoon dus hoop morgen heel snel van hem te horen!! Van een snelle levering gesproken. Besteld op 07/12/2017. Levertermijn was voor ergens in april normaliter... :tegek::thumbsup:
 

jappie1978

Nieuw lid
Vanochtend contact gehad. Zou nu op transport moeten staan en eind van de week in nl moeten zijn.
Dan kenteken aanvragen en bij de dealer nog trekhaak monteren.
Zal wel niet dit weekend worden maar heb mijn hoop gevestigd op volgend weekend.
 

Hamer

Lid
@Emiel2209 DAB+ heb ik wel, maar het simkaartslot niet. Daarnaast nog wat kleine dingen (gestures voor muziek, clean air opschrift en een iets andere maxidot) niet. Dat laatste vind ik wel jammer want dat overzicht is net ff mooier. Ach, volgende keer beter ;)
Vreemd, ik heb het simkaartslot wel.
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
vorige week besteld,
Combi, 1.6 Tdi Dsg, Ambiotion business met tech pakket en verwarmde voorruit met parkeersensoren rondom.
Zal ns binnen lopen bij de dealer, kijken of men mij een verklaring kan geven.
Keep you posted.
 

SkodaOct

Nieuw lid
Hoe kom je aan die info en toegang op myskoda? Kan dat ook voor in nl bestelde autos en wat is er voor nodig? Bestel nummet oid? Kan ik dat bij apoint navragen.
 
Bovenaan Onderaan