Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Hamer

Lid
Het mijne ook - en ik moet nog wachten tot 16 april! Hopelijk vervroegen ze de levering toch nog een beetje...

Hoe kan dat? Is een levertermijn van een half jaar. Heb je zo’n speciale editie, heeft mijn dealer/leasemaatschappij soms privileges of kom je uit België?
 

Sauce

Lid
Heb mijn Octavia 3 FL bestelt op 31 Oktober 2017.
En dan was de eerste geschatte levertijd 2 maart.

Ineens vanmorgen kreeg ik te zien dat hij op 11 januari 2018 zou klaar zijn (vandaag).

Wat nog jammer genoeg niet het geval is, want de leasing wacht nog op de nummerplaten die momenteel onderweg zijn.
Maar ik heb al een glimps gekregen van mijn wagen!
 

JvE67

Lid
Ongeloofelijk dit zeg.... Er wordt geen auto tijdig afgeleverd en prijzen ervan veranderen ook steeds. Als je dit zo eens door bijna alle berichten leest vind ik daar wel wat van.
 
Laatst bewerkt:

Slowro

Nieuw lid
Mijn Octavia Combi Style Business 1.0 DSG met wat leuke opties is 31 oktober besteld en net van de dealer begrepen dat deze voor laatste week januari levering gepland staat. Valt mij niet tegen!
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
De kogel is dan toch door de kerk.....
Daar de Karoq definitief uit beeld is verdwenen,de volgende Octavia besteld;
Octavia combi
1.6 Tdi DSG
Ambition business
Tech pakket
Parkeersensoren voor en achter
Voorruit verwarming
DAB
Kleur Pasific Blue
Helaas niet in 2017 kunnen bestellen,dan had ik m nog verder kunnen aankleden.
Verwachte levering week 14 2018

Keep you posted!
 
Laatst bewerkt:

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Daar zou ik even over bellen want ik had in oktober ook het techpakket geselecteerd die vervolgens (tijdelijk) niet meer leverbaar bleek. Die configurators lopen, logischerwijs, ook een beetje achter..
ik heb uiteindelijk met de dealer die gaat leveren de offerte gemaakt en deze in de configurator bij elkaar geklikt..
Nog contact gehad met de dealer voorruitverwarming is volgens hem nog gewoon bestelbaar en DAB is standaard op devStyle,daartoe was mijn leasebudget niet toereikend.
Op de Ambition is DAB (ook volgens de prijslijst ) nog immer een optie van €100
 

Emiel2209

Actief lid
Nog contact gehad met de dealer voorruitverwarming is volgens hem nog gewoon bestelbaar en DAB is standaard op devStyle,daartoe was mijn leasebudget niet toereikend.
Op de Ambition is DAB (ook volgens de prijslijst ) nog immer een optie van €100

Ik heb een Style Business besteld en heb verder niet naar de Ambition gekeken. DAB was toen ook nog een optie op de Style Business en nu niet meer. Voorruitverwarming staat nu ineens niet meer in de configurator, misschien een foutje of net als DAB nu ook standaard op de Style Business...
 
Schermafbeelding 2018-01-15 om 10.20.18.png @Sauce ik volg de bestelling van mijn wagen ook via Myskoda.be maar de interface ziet er heel anders uit dan bij jou. Het lijkt alsof jij veel meer info krijgt?
 
Bovenaan Onderaan