Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Isla Nublar

Nieuw lid
@Gunnie74 Voor u misschien ook goed nieuws? Vandaag onverwacht telefoon gehad dat mijn O3 in de garage staat en ik hem volgende week dinsdag mag afhalen. :tegek:

Heb ook de mededeling gekregen dat MySkoda niet echt werkt want daar staat nog steeds dat mijn wagen niet in productie is. Morgen vertrek ik op weekend helaas en dat was uiteindelijk mijn streefdatum om hem in mijn bezit te hebben. Helaas dus nog een week wachten maar al bij al sneller dan ik had durven hopen!
 

K_Skoda_K

Nieuw lid
Ik heb een Octavia Hatchback Style 1.6diesel DSG besteld via leasemaatschappij op 2 maart 2019 en verwachte levering is voorzien op 5 juni 2019. Ben benieuwd

Ophaling op 14/6 , omdat men nog langs de keuring moet met de trekhaak en omdat men de kentekens nog van de kofferbak moet halen. Zeer tevreden dus maar een dikke 3maanden moeten wachten.
 
Hier ook goede vooruitzichten. Vandaag gebeld naar dealer en wagen is reeds binnen (van 17/5 blijkbaar). Al even gaan kijken en de 18" velgen voor de wagen naar de garage gebracht. Levering: volgende week. Alle documenten aan leasingmaatschappij overgemaakt.
Aftellen dus, tevreden dat wagen er is omdat de 1.0 tsi met dsg niet meer te configureren is op site van Skoda.
 

Chrisiewizzie

Forumguru
Hmmm, ik kreeg afgelopen week bericht van de leasemaatschappij dat ik nog een maand langer moet wachten.... Niet 26 juni, maar in de week van 26 juli. Dat wordt dus dan zelfs augustus, want ik ga waarschijnlijk eerst nog even op vakantie.
 

TIPI

Nieuw lid
Enkele weken terug liet ik weten dat ik mijn Octavia Combi 1,5tsi DSG gad besteld op 11febr. Vermoedelijke levertijd stond op 11okt! Da's 8 maanden. Welnu, afgelopen donderdag kreeg ik plots de melding dat mijn auto klaar staat. Da's ineens 3 maand minder. :tegek:
Ietwat gerelateerd aan deze topic, de 1.5tsi staat niet langer op de Belgische car condigurator?? Wat moeten we hieruit concluderen? Vraag/aanbod uit balans of is er iets aan de hand met die motor? Ik hoop niet dat het dat laatste is :nailbiting:
 

Lodew

Nieuw lid
Hier een octavia combi besteld op 26/02. Voorziene levertijd was ook tussen eind augustus en midden oktober. Nu wordt er op my skoda melding gemaakt van productie op 17/07. Hoeveel weken zou je hier nog moeten bijrekenen alvorens deze auto bij de dealer staat? De geschatte levertijd is nog niet ingevuld.

Bedankt
 

Jooo...

Forumguru
Normaal gezien is de geschatte leverdatum ongeveer 14 dagen na productiedatum. Daarna nog een weekje tot je hem mag afhalen bij de dealer. Begin september kan je er mee rijden! :tegek:
 

Lodew

Nieuw lid
Ok bedankt. Zou normaal gezien al bij dealer moeten zijn dus. Jammer genoeg nog nix gehoord :). Na bijna 5,5 maand mag hij nu wel komen :)
 
Laatst bewerkt:

Lodew

Nieuw lid
1.5 benzine automatisch geschakeld. Wel geen autokenner dus hopelijk goeie keuze. Wel enkele opties bijgenomen zoals start/stop knop, automatische koffer, trekhaak, stopcontact en usb poorten in middenconsole achteraan.

Brillant silver kleur
 
Geen excuses nodig van jouw kant hoor. Eerder van de Skoda fabrikant dat ze geen ingebouwde optie hebben om Start/stop permanent uit te zetten :cry:
 
Bovenaan Onderaan