Waar op letten bij aanschaf Suberb 2.0 TSI

Cordoba

Forumguru
Zouden de 2 ontbrekende knopjes ( bij de pook )makkelijk te bestellen zijn bij Skoda ? Of zou er ook een functie onder gezeten hebben?
'
Dan zou je een foto van de optiesticker in de kofferbak moeten hebben (staat vol met codes, waar je aan kan zien met welke opties de auto geleverd is).
Je hebt ook kans dat er alleen 'dummy-plaatjes' hebben gezeten die je er zo in en uit klikt. Dan zijn de plaatjes voor een habbekrats waarschijnlijk wel op de sloop te vinden.

In Friesland staat bijvoorbeeld dit exemplaar op de sloop:
9975549e0e38a275df89346932013d6a.jpg
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Gebruikelijk wil ik niet zeggen.
Ik neem aan dat de verkoper de auto graag wil verkopen en voor een paar tientjes zal de verkoper niet moeilijk doen lijkt mij.

Het zullen ongetwijfeld dummy knopjes zijn, anders hadden ze dit allang opgelost.
 

Chrisjemol

Forumguru
Ps: als je een caravan erachter gaat hangen en de vering is nog origineel dan gauw hulpveren steken

ook op mijn S2 zitten hulpveren en rijdt super, caravan erachter en de boel ligt mooi level
 

JeSko

Forumguru
Geweldig dus uiteindelijk de kleur toch goedgekeurd? ;) Heel mooie auto, gefeliciteerd!
 

haassie

Forumguru
@PatjeOost......toch nog niet klaar ermee? Voor twee keer de helft min 1000 euro (afschrijving) omdat je al over de drempel van de garage bent gereden haha.

Had ook een andere gezien bij vanRijswijk, maar deze is mooier lijkt me...
 
QUOTE
Wij zijn ook bij van Rijswijk wezen kijken en vonden die echt minder.... sowieso minder opties, en dat nep hout vonden wij niets..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chrisjemol

Forumguru
Mooi hoor! Dikke velgen ook
Ik heb dezelfde kleur, mooi hoor.
Wat zijn die knoppen op leuning bijrijder?
Mijn elektrische bijrijders stoel heeft ze gewoon bij zitting zijkant
 
Bovenaan Onderaan