Vw id4

Okki

Donateur
@Canon-Eye ik verzin het niet hè, maar misschien dat het bij andere onbekend is. Ook de ID/DS had dit (maar dan met schijfremmmen)
Als dat vervangen moest worden moest bijna de hele motor eruit (ok, niet echt, maar toch)

Ik heb zelf twee 2CV's gehad, dus ik weer waarover ik spreek.
 

Okki

Donateur
wilde ik ook graag, zo'n bestel eend. Helaas niet verder gekomen dan een 2CV4 en een 2CV6
 

leon-cupra

Forumguru
Twee jaar geleden tijdens een teambuilding hele dag onderweg geweest met een “geit” ... geen servo ... miljaar dat was “werken” met de armen. Wel enorm toffe dag gehad met de “geit”. :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye ikke jeugd van tegenwoordig ?? :deuk: Hoe oud ben je dan wel al niet? :D

mijn broer stuurde gisten een foto ... heeft gisteren een toertje gedaan in de streek rond Sint-truiden... hoe toevallig :D
33AA4E49-CE1B-4D9B-AABF-0AD471D3F21B.jpeg
 

Canon-Eye

Forumguru
ikke jeugd van tegenwoordig ?? :deuk:
Alles t/m de 45 - zijnde de leeftijd van onze oudste*) - beschouw ik als "jeugd", ja. Lijkt me redelijk... :pardon:

*) ...en die heeft als peuter nog in de AK gezeten, toen ik daarin een stalen constructie had aangebracht waaraan een Storchenmühle kinderzitje deugdelijk bevestigd kon worden, naar de toenmalige maatstaven.

Maar we raken wel verwijderd van de iD4...
 
Bovenaan Onderaan