Vreemd geluid linkerzijde bij sturen

EdK

Forumguru
Zo moet je ook even reageren man man

en laat ik iedereen in zijn of haar waarde

Nou ....... eigen waarde.....

Zo moet je ook even reageren ?? man man ik stel niet eens een vraag, ik probeer mensen enkel te helpen ! Maar blijkbaar word dat door vele niet gewaardeerd, als ze iets meer moeite moeten doen door mijn Nederlands te ontcijferen.
Waar ik geen reet aan kan doen. Maar lekker mensen belachelijk blijven maken en jezelf daar heel veel beter door voelen, echt een top karakter heb je dan. Gelukkig zit ik anders in elkaar, en laat ik iedereen in zijn of haar eigen waarde, met beperking of zonder. Iedereen heeft andere kwaliteiten op andere gebieden.

Sorry dat ik reageer hoor, maar ik heb geprobeerd je laatste tekst leesbaarder te krijgen.
En dan je opmerking dat je er geen reet aan kan doen !
Wel dat wil ik wel geloven hoor, maar ik vermoed dat je er ook geen moeite voor doet !
En wat meerdere je proberen te vertellen is dat al kun je er niets aan doen, het is gewoon niet leesbaar.
Benblijdatjeiniedergevalnogspatiesgebruiktanderswordhethelemaalonleesbaarzoalsjeziet. maarikkanhierooknietsaandoenhoorafentoeweigertmespatiebalk...
 

Cordoba

Forumguru
@Remon verweij Doordat je tekst zo moeilijk leesbaar is, heb ik geen idee wat er nu stond. Wat wij je proberen duidelijk te maken, is dat je tekst aardig onleesbaar is, en zonder interpuncties, zijn geschreven teksten vaak op nog meer manieren uit te leggen dan normaal. Voel het niet als een persoonlijke aanval, maar als een opmerking waar je je voordeel mee kan doen (door te verbeteren/leren). Zo'n houding levert je veel meer op, dan direct in de verdediging schieten.
 

Skotavia3

Senior Member
5

Ja een 5 bak schijnt wel minder problemen te hebben dan een 6 bak maar heb me daar toen niet heel erg in verdiept hopen
Ik moest voor een 5-bak gaan, dit alles niet wetende trouwens.
Ik moest een 5-bak, omdat deze dan 1500 kilo op de glimkogel mag hebben.
Mijn caravan weegt 1350 kg.
 

JvW

Senior Member
Het geluid bij naar links sturen is resonantie. Had die van mij ook vanaf nieuw in 2014. Intussen staat er 170.000 kilometer op de teller.
Wel heb ik (ook vanaf nieuw) een fluitend geluid uit de versnellingsbak. Dit schijnt typisch voor de 6-bak te zijn, maar dat is niet goed. Mijn dealer wilde er niets aan doen binnen de garantieperiode (had liever dat de bak kapot draaide, want dan wisten ze het zeker). Aangezien het een lease-auto is heb ik het zwart op wit staan dat ik het gemeld heb, maar is het verder hierbij gebleven. Ik hoop dat het nog een maand goed blijft gaan, maar zou de auto privé dus nooit overnemen.
 

JvW

Senior Member
Fijn, dus een ex-lease is niet altijd garantie voor goed onderhoud.

Wel garantie voor regelmatig onderhoud volgens het boekje, maar geen garantie dat alle noodzakelijke reparaties zijn uitgevoerd.
Overigens zijn er ook leasemaatschappijen die het onderhoud niet bij de dealer uit laten voeren, maar bij een reguliere garage.
 
Mijn persoonlijke ervaring inmiddels is dat de leasemaatschappij zaken graag gerepareerd wilt hebben (zeker onder garantie) om duurdere reparaties in de toekomst (in het voorbeeld hierboven een volledig defecte bak) kapot te hebben. Dealers/importeurs werken daar niet altijd aan mee helaas.
 

HPŠ

Lid
Onze Octavia Greenline heeft het ook... Baksteun wordt vandaag onder garantie vervangen bij de dealer, gelukkig...

Is het ook mogelijk om hier op het forum de vorige rijder van onze Skoda te achterhalen?
 

Skodadriver87

Actief lid
Onze Octavia Greenline heeft het ook... Baksteun wordt vandaag onder garantie vervangen bij de dealer, gelukkig...

Is het ook mogelijk om hier op het forum de vorige rijder van onze Skoda te achterhalen?

Ik denk te lezen dat dat nog gaat gebeuren?
Ben bij de dealer geweest vorige week en zij zeiden mij dat dat niets zou helpen.
Bij welke dealer ben jij geweest? En is het al gebeurd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

HPŠ

Lid
Ja, is vandaag gerepareerd, bij A-point in Almere. Vrouwlief heeft hem gebracht, nog niet gehoord of het over is. Ze zal zo thuis komen...
 

Skodadriver87

Actief lid
Of het geluid weg is. En dat is dus het geval? Mooi zeg!

Dat is dus ook nog een optie voordat er een hele bak vervangen zou moeten worden.

Weet je iets over de kosten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

HPŠ

Lid
Nee, uiteraard geen rekening gezien, maar zal morgen ff vragen wat de eventuele kosten (bij de dealer) zouden zijn geweest...
 

Skodadriver87

Actief lid
Dankje. Als ze verder niks willen ga ik dat voorstellen. En bij jou is het geluid 100% weg? Of alleen minder geworden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

HPŠ

Lid
Heb zelf nog niet gereden, maar vrouwlief wel... Afgaande op haar blauwgroene ogen geloof ik haar wel... :maakmegek:

Bij elk rammeltje, piepje of kraakje staat ze al te stijgeren... Ik noem dat bij een auto of motor gewoon karakter...
 
Bovenaan Onderaan