Vreemd geluid linkerzijde bij sturen

Remon verweij

Nieuw lid
Ik heb in maart dit jaar ook een 03 van oktober 2014 aangeschaft toen met 88.000km ex lease hele onderhoud geschiedenis aanwezig ook zonder garantie gekocht in de veronderstelling wat kan daar nou mee mis zijn nou dat bleek wel kort na aanschaf kreeg ik een zacht zoemend geluid wat voor mij ook links voor vandaan kwam en naarmate er meer km op de klok kwamen ook harder werd dit geluid was wel ook met gewoon recht door rijden dus niet alleen met bochten nemen het geluid begon rond de 60km en werd luider als ik harder ging rijden voor mij gevoel was het een wielager daarna 3 monteurs er in te laten rijden die allemaal het zelfde dachten daarna wat voor mij de doorslag gaf nog de hoofdmoneur van de skoda dealer gevraagd of de wiellagers een bekend probleem is waarop die volmondig ja antwoorde ik was toen wel overtuigd ik ben zelf werkzaam in de automatrialen branch dus kan ik onderdelen voor een redelijke prijs kopen dus gelijk goed gedaan bijde voorlagers vervangen omdat ik zo iets heb ze hebben bijde net zo veel km gemaakt maar helaas het geluid was niet weg toen gelijk me auto terug op de brug gezet en me bak olie bekenken en ja hoor allemaal staal gruis in me bak dus toch me 6 bak naar de Klote ook via me werk onderzoek gedaan wie dit evt kan maken toen kwam ik uit bij NAP in harmelen een man die niets anders doet dan bakken zelfs voor de dealer en hij herkende dit probleem onmiddellijk en zei me over de telefoon gelijk dat het me differentieel lager was als ik niet te lang door was gereden anders zouden ook me tandwielen van me 6 kapot zijn en dan zou het me een sloot meer gaan kosten enkel lager zou 350 euro kosten als me tandwielen ook kapot zouden zijn zou het me het 1150 kosten gelukkig heb ik maar 3000 km met dat geluid gereden en was het enkel me lager viel zelfs zo mee dat ik uiteindelijk maar 300 hoefde te betalen maar goed de bak demonteren en monteren kost ook wel een uurloon gelukkig heb ik dit zwart kunnen en nu lag me auto toch open dus ook gelijk me koppeling en drukgroep vervangen maar goed alles bij elkaar de lagers en me bak en koppeling heeft dit grapje me wel ruim 1300 euro gekost toen was de scherpe aanschaf prijs ineens niet meer zo scherp meer maar hij rijd nu weer als een zonnetje ik hoop dat jij of andere o3 rijders hier ook wat aan hebben
 
Laatst bewerkt:

Remon verweij

Nieuw lid
Zoooo. En nu met interpunctie aub.

Echt hoor waarom mensen toch altijd de noodzaak zien om cometaar te leveren op mijn Nederlands als je problemen hebt met je auto wil je denk ik ook wel iets meer tijd nemen om mijn verhaal te lezen maar goed blijf verder maar ontopic en hoop ik dat ik met mijn verhaal mensen op een juist spoor kan zetten bij evt problemen want daar gaat het om en niet mijn nederlands
 

brepus13

Forumguru
Zie het meer als een tip? Met een beetje interpunctie leest het geheel gewoon veel makkelijker en prettiger. Een verkeerde D of een T is helemaal niet zo erg hoor maar een punt of komma doet veel zeg maar....
 

Remon verweij

Nieuw lid
Zie het meer als een tip? Met een beetje interpunctie leest het geheel gewoon veel makkelijker en prettiger. Een verkeerde D of een T is helemaal niet zo erg hoor maar een punt of komma doet veel zeg maar....


Ja dat snap ik maar het punt is dat ik dat nou net niet zie wanneer je punten en kommas neer moet zetten word het net zo goed onleesbaar als ik gewoon op de gok ze er tussen zet lijkt me zo
 

Hakar

Donateur
Nu maar hopen dat @Hakar niet mee leest :maakmegek::laugh:

(Geintje natuurlijk)
Tuurlijkwel.
Ach sorry, natuurlijk wel.

lachende2520man2520bewegend.gif
 

Skotavia3

Senior Member
Ik heb in maart dit jaar ook een 03 van oktober 2014 aangeschaft toen met 88.000km ex lease hele onderhoud geschiedenis aanwezig ook zonder garantie gekocht in de veronderstelling wat kan daar nou mee mis zijnmaar hij rijd nu weer als een zonnetje ik hoop dat jij of andere o3 rijders hier ook wat aan hebben

Mijn , ook ex-lease, met ruim meer km's is een 5 bak, misschien (hopelijk) zit hier het verschil in.
Ik heb dan nog wel garantie, maar om met een vaag verhaal de garantie een te spreken is ook zo wat.
Het schakelen gaat soms goed en soms wat hakerig, nooit als een japanse bak, helaas, maar meestal is het goed te doen.
Alweer, te vaag om te klagen.
Gelukkig rij je weer lekker.
 

Skotavia3

Senior Member
Echt hoor waarom mensen toch altijd de noodzaak zien om cometaar te leveren op mijn Nederlands als je problemen hebt met je auto wil je denk ik ook wel iets meer tijd nemen om mijn verhaal te lezen maar goed blijf verder maar ontopic en hoop ik dat ik met mijn verhaal mensen op een juist spoor kan zetten bij evt problemen want daar gaat het om en niet mijn nederlands
Goed of slecht Nederlands maakt mij geen zak uit, ik ben al erg blij met alle info.
nogmaals,
bedankt.
 

Remon verweij

Nieuw lid
5
Mijn , ook ex-lease, met ruim meer km's is een 5 bak, misschien (hopelijk) zit hier het verschil in.
Ik heb dan nog wel garantie, maar om met een vaag verhaal de garantie een te spreken is ook zo wat.
Het schakelen gaat soms goed en soms wat hakerig, nooit als een japanse bak, helaas, maar meestal is het goed te doen.
Alweer, te vaag om te klagen.
Gelukkig rij je weer lekker.
Ja een 5 bak schijnt wel minder problemen te hebben dan een 6 bak maar heb me daar toen niet heel erg in verdiept hopen
 

Rofffel

Forumguru
Hej @Remon verweij ,
Ik bedoelde het niet verkeerd maar jouw verhaal heb ik echt 3 keer moeten lezen, waarbij ik 10x terug heb moeten gaan in de regel om het passend te maken.
Uiteraard is jouw boodschap belangrijker. Als je klaar bent met een zin dan sluit je m af met een punt.
 

Hakar

Donateur
@EdK Dat komt omdat we de komma ( , ) missen. :maakmegek:
Jij hebt nog hulp van je leesbril, maar met dit soort teksten twijfel ik aan de kunde van de opticien, en of aan de juiste sterkte van mijn leesbril. :D

Waar jij jouw punt ( . ) maakte zag ik trouwens direct, dus zo belangrijk zijn leestekens dan weer wel. :D
 

Cordoba

Forumguru
Echt hoor waarom mensen toch altijd de noodzaak zien om cometaar te leveren op mijn Nederlands als je problemen hebt met je auto wil je denk ik ook wel iets meer tijd nemen om mijn verhaal te lezen maar goed blijf verder maar ontopic en hoop ik dat ik met mijn verhaal mensen op een juist spoor kan zetten bij evt problemen want daar gaat het om en niet mijn nederlands

Vous voulez votre répondre en language francaise?

Als je de moeite niet neemt om een leesbare vraag te stellen, moet je niet verwachten dat een ander de moeite neemt om én te proberen te achterhalen wat je vraagt, en dan ook nog antwoord te geven, als dat wel gebeurt heb je geluk. Zoals je je vraag nu gesteld hebt, had je 'm even goed via morse kunnen stellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Remon verweij

Nieuw lid
Zo moet je ook even reageren man man ik stel niet eens een vraag ik probeer mensen enkel te helpen maar blijkbaar word dat door vele niet gewaardeerd als ze iets meer moeite moeten doen door mijn nederland te ontcijferen waar ik geen reed aan kan doen maar lekker mensen belachelijk blijven maken en je zelf daar heel veel beter door voelen echt een top karakter heb je dan gelukkig zit ik anders in elkaar en laat ik iedereen in zijn of haar waarde met beperking of zonder iedereen heeft andere kwaliteiten op andere gebieden
 
Bovenaan Onderaan