Dennis Nijholt
Forumguru
prachtige velgen
Bodem plaat eraf halen. Zit aan de zijkant op de turbo geschroefd met 3 imbus boutjes. Kan haast niet missen. Haal hem los en als hij gescheurd is vervangen voor een nieuwe. (+/- €40,-) Je kent de RS dan niet weer z'n groot verschil.Wielen zien geweldig uit.
Die diverter valve heeft iemand hier een plaatje van waar die precies zit?
Heb zelf ook het idee dat mijn rs niet lekker aan het gas hangt.
Ja dat moet idd. Over 6 weekjes de winterbanden erop en dan gaat hij in het voorjaar iets omlaagmooie upgrades hoor! nu nog wat omlaag!?
Ja asbak ik eruit en nu een mooi opbergvakje voor terug. Ja besteld bij de dealer. Nummer zo niet bij de hand maar zal hem er ff uithalen morgen dan kan ik zo het nummer doorgeven.Mooie mods en super rimsIs je asbak nu helemaal vervallen? Ik wil zelf ook mijn asbak eruit, en heb je gewoon bij de dealer besteld? Heb je nog artikelcode?
De hele bak incl omhulsel en klep moet vervangen worden. Dus niet alleen het binnenwerkThanks man, die metaal clip achter de asbak blijft zitten of moet die er ook uit?
Ik reed zelf op 8,5j/19 et 45 en dat stak ook niet uit hoor en reed ook nog ultra laag op een schroefset.Op de foto betreft ET 42. Ik heb nu ET 50 besteld. Het meest ideale op een octavia is een Max. 8J brede velg met een et van 45 - 52. Lager dan ET 45 steekt buiten de wielkast en hoger dan 52 loopt aan de binnenkant aan.
Verstandig te vervangen gezien de leeftijd van de auto, de mijne zijn bij aflevering vervangen. Rs had toen 110.000 gelopen. Je kunt het ook horen, als je wagen bij stationair lopen klinkt als een diesel is het tijd voor vervangingMorgen wordt eindelijk de distributie riem, waterpomp en multi riem vervangen. (Incl alle rollen). Mijn RS is nu bijna 7 jaar oud en heeft 141.000 km gelopen. Ik hoorde verschillende verhalen over wanneer vervangen. Advies dealer is 180.000 km en controleren vanaf 90.000 km. Maar ik heb geen fijn gevoel erbij. Wat is jullie mening? Goed om nu te vervangen of had ik nog gerust kunnen wachten?
Bij deze de fotomooie RS
zie veel overeenkomsten met de mijne
Ik heb wel alu-look dakrails, staat prima hoor
heb je toevallig foto van opbergvakje welke voorheen asbak was, maar dan met geopend klepje?
bedankt alvast
Precies dat zelfde had ik ook.Dank je, vind ik veel mooier zo, gebruik asbak toch niet