Voorstellen Jasper-RS

Ligt niet zozeer aan de breedte maar aan de ET waarde die te laag was. Dit betekend dat ze teveel naar buiten komen. Daarom heb ik ze dus terug gestuurd. Nu komt er een hogere ET op die steken dus niet meer uit. Ik vind het wiel ook erg mooi, zeker met skoda logo's op de naafdoppen. Wou je ook voor 19" gaan of kleiner?

Mooie RS !!
Welke ET waarde had je dan waardoor deze zo naar buiten stond.
Ben zelf ook op zoek naar setje 19 inch, zie veel maar of het past ??

Jasper-RS

Forumguru
Mooie RS !!
Welke ET waarde had je dan waardoor deze zo naar buiten stond.
Ben zelf ook op zoek naar setje 19 inch, zie veel maar of het past ??
Op de foto betreft ET 42. Ik heb nu ET 50 besteld. Het meest ideale op een octavia is een Max. 8J brede velg met een et van 45 - 52. Lager dan ET 45 steekt buiten de wielkast en hoger dan 52 loopt aan de binnenkant aan.

Jasper-RS

Forumguru
Dag Jasper,

Waar heb je de Oxxo's besteld als ik vragen mag?

Grt

De wielen in ET 50 komen vanmiddag binnen dus ben erg benieuwd hoe dat staat. Ik ben bedrijfsleider bij een bandencentrum dus ik bestel ze direct bij de importeur. (Continental/wielengids.nl)

Bartels

Nieuw lid
Ik begrijp dat je zeer benieuwd bent. De oxxo staan in de directsets van Skoda alleen nu zegt dealer dat ze niet meer leverbaar zijn :( tenminste niet via hun/Pon...

En ik wil ze toch graag hebben!!!

Jasper-RS

Forumguru
Ik begrijp dat je zeer benieuwd bent. De oxxo staan in de directsets van Skoda alleen nu zegt dealer dat ze niet meer leverbaar zijn :( tenminste niet via hun/Pon...

En ik wil ze toch graag hebben!!!
Ze zijn gisteren weer binnen gekomen bij pon/continental. Daar was bij mij ook het wachten op.

Jasper-RS

Forumguru
Gisteren en vandaag druk aan het Upgraden geweest van mijn RS.

Gisteren gedaan:

-Eerst begonnen met Led lampen in de stadslichten en kentekenlichten. Uiteraard met Canbus chip.

-toen voetplaat gemonteerd van de golf 5 gti.

-RS plaatjes RVS voor de hoogtestoel verstelling.

- Asbak (zwart) veranderd voor opbergbak (zilver) incl omlijsting versnellingspook (zilver) van facelift model.
reda7yqe.jpg
azu9ugyb.jpg
a8u3a7aj.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jasper-RS

Forumguru
Vandaag:

- Diverter valve op de turbo was gescheurd. Dit betekende dat ik minstens 70pk miste. Dit bleek een bekend probleem te zijn bij de 2.0 TFSI. Na vervanging is het verschil echt HEEL duidelijk merkbaar en is de RS echt veel vlotter op het gas.

- Achterlichten gemonteerd van het facelift model.

- en eindelijk kwamen de Oxxo Vapor wielen binnen in 19" + Dunlop Sp sportmaxx GT 225/35/19.
Zie foto's voor het resultaat.

2y7azazu.jpg
y3uvybu3.jpg
ugedyba7.jpg
a2ezuzem.jpg
daqe3yde.jpg
a3u8ymyj.jpg

Laatst bewerkt:
Wielen zien geweldig uit.
Die diverter valve heeft iemand hier een plaatje van waar die precies zit?
Heb zelf ook het idee dat mijn rs niet lekker aan het gas hangt.

Bovenaan Onderaan