Ligt niet zozeer aan de breedte maar aan de ET waarde die te laag was. Dit betekend dat ze teveel naar buiten komen. Daarom heb ik ze dus terug gestuurd. Nu komt er een hogere ET op die steken dus niet meer uit. Ik vind het wiel ook erg mooi, zeker met skoda logo's op de naafdoppen. Wou je ook voor 19" gaan of kleiner?
Op de foto betreft ET 42. Ik heb nu ET 50 besteld. Het meest ideale op een octavia is een Max. 8J brede velg met een et van 45 - 52. Lager dan ET 45 steekt buiten de wielkast en hoger dan 52 loopt aan de binnenkant aan.Mooie RS !!
Welke ET waarde had je dan waardoor deze zo naar buiten stond.
Ben zelf ook op zoek naar setje 19 inch, zie veel maar of het past ??
Dag Jasper,
Waar heb je de Oxxo's besteld als ik vragen mag?
Grt
Ze zijn gisteren weer binnen gekomen bij pon/continental. Daar was bij mij ook het wachten op.Ik begrijp dat je zeer benieuwd bent. De oxxo staan in de directsets van Skoda alleen nu zegt dealer dat ze niet meer leverbaar zijntenminste niet via hun/Pon...
En ik wil ze toch graag hebben!!!
Weet ik nog niet. Vind zilver niet echt mooi op raceblue.Mooie velgen Jasper. Ga je de dakrail ook nog doen?
Ja klopt. Maar dit is wel de juiste maat met de goede rol omtrek. Als ik een hogere band had genomen klopte de kilometer teller niet meer.Gaaf hoor! Alleen bandjes ogen nu beetje ielig of lijkt dat maar zo op de foto?
Ja 300%. Vind het echt super staan.Ben je er wel tevreden mee?