Voorstellen Jasper-RS

Jasper-RS

Forumguru
Dit weekend weer lekker bezig geweest met een paar Updates voor mijn RS. Begonnen met plaatsen van mijn nieuwe dakrails. Heb lang getwijfeld en gekeken naar de RS van Jee13. En ik vond het toch mooier staan in het zilver dan zwart.
4u7u6a9u.jpg


Vervolgens de type aanduiding van de achterklep verwijderd. Mooi strak geheel zo.
a5y8umuv.jpg


En ik had nog een isolatiemat voor de binnenkant van de motorkap liggen. Deze direct gemonteerd. Staat toch wat afgewerkte zo
adygyta9.jpg
 

Jasper-RS

Forumguru
Morgen nog even nieuwe logo's voor de voor en achter zijde bestellen en dan is het weer helemaal strak. Van deze oude logo's laat de laklaag helemaal los. Dan maar direct de nieuwste (zwart/zilver) monteren
 

Jee13

Forumguru
Netjes !!

Heb mijn RS logo er ook niet op aan de achterzijde, is strakker. Maar aan de andere kant mag je best gezien worden met een RS en twijfel ook soms. Gelukkig hebben we aan voorzijde RS logo nog.

ik vind alu dakrails ook mooier staan.
 

Joske

Forumguru
Haha ik kan wel ff snel een fotootje maken (zit nu in de kantine). Maar hij is al weer poosje niet gewassen.. :(
och, daar zondig ik in de koudere seizoenen ook regelmatig aan hoor ;)

als je net zo fanatiek als mij bent en enkel je wagens met de hand wilt wassen is het soms echt wel te koud hoor! :D
 

dirkkroneman

Forumguru
Voordat iemand erover begint: ik weet dat dat niet de originele plek is is bewust daar geplakt, vind het daar wat mooier staan, iets rustiger ofzo. Mooier in jet geheel :)
 

EdK

Forumguru
Plek is mooi hoor, alleen zit hij wel scheef , of het moet optisch bedrog zijn
 

dirkkroneman

Forumguru
Ja ik ben nog aan het twijfelen haha.. Maar zoals ik ook al zei, verkocht is verkocht hoor! Je hoeft ze niet voor mij te reserveren, als je ze kan verkopen moet je het gewoon doen! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan