Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten2xrs

Senior Member
schrijf mij er ook maar bij, 2 personen. in mijn blauwe octi 02 rs die ik eind maart kan ophalen in leeuwarden (220 km) bij auto bourguignon. groetjes maarten.

Vacaro

Senior Member
Moet mij helaas afmelden, Skodameeting moet je eigenlijk wel en Skoda hebben of iets aanverwants, maar tegen dat meeting plaats vind ben ik niet meer in bezit van mijn Skoda.
Vandaag getekend voor een jonge tweedehands Opel Antara Cosmo 34000km, en in mooi Saphire Black en showroom staat, eenmaal in bezit zal ik eens foto plaatsen, of link naar foto. Sorry, had er anders wel graag bijgeweest.

Snor

Lid
Ik ben er bij met een S2 Candy White, zal mijn buurman ook vragen lid te worden van het forum (ook een S2).

Als er nog plek is kom ik graag langs. Waarschijnlijk met mijn vriendin en m`n octavia 2, misschien gaan we met 2 auto`s en zal ik dan de nieuwe superb van m`n vader ook mee nemen!

Programma ziet er erg interessant uit!

Ik hoor het graag!

Het lijkt mij ook erg gezellig! Dus graag wil ik er ook bij zijn. Alleen wel even onder voorbehoud ivm het bevallen van mijn vrouw. Ik kom alleen en met een O2 hatchback.

nemo

Senior Member
Snor, jagewoonjan, emiel22 en MichelvanVeen: jullie staan er bij! Leuk dat jullie ook komen!

sitechris

Donateur
ben ik nu echt nog de enige die niet met een Skoda in de stoet plaatsneemt? @alle vreemdemerkrijders....please join me?

Gieliovd

Forumguru
Wie weet als ik weer een auto heb, hoe ik mee rij als ik mee kan gaan. Wie weet rij ik wel mee op een Honda motorfiets ;)

Maakt toch allemaal niet uit.

sitechris

Donateur
dat gaat net wat te ver. Plus dat de beamer wel vermakelijk speelgoed is voor zinloze ritjes in de zon. Dus ik denk er over na.

Wasmachineman

Forumguru
Was ook een grapje hoor, Chris !:grin:
En ik kan me het voorstellen dat je twijfelt ! En als er geen zon is tijdens de SFM ?
Zelf vind ik het erg jammer dat ik er niet bij ben want we zijn op vakantie, ik had de meeting erg graag meegemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan