Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 1943

iedereen die niet kan wachten op de meeting moet maar even kijken naar de lang verwachte foto's van me nieuwe lampen haha

Ik verwijs u naar het Topic van de Fabia I onder het kopje Devil eyes:tongue:
 

maarten2xrs

Senior Member
schrijf mij er ook maar bij, 2 personen. in mijn blauwe octi 02 rs die ik eind maart kan ophalen in leeuwarden (220 km) bij auto bourguignon. groetjes maarten.
 

Vacaro

Senior Member
Moet mij helaas afmelden, Skodameeting moet je eigenlijk wel en Skoda hebben of iets aanverwants, maar tegen dat meeting plaats vind ben ik niet meer in bezit van mijn Skoda.
Vandaag getekend voor een jonge tweedehands Opel Antara Cosmo 34000km, en in mooi Saphire Black en showroom staat, eenmaal in bezit zal ik eens foto plaatsen, of link naar foto. Sorry, had er anders wel graag bijgeweest.
 

Snor

Lid
Ik ben er bij met een S2 Candy White, zal mijn buurman ook vragen lid te worden van het forum (ook een S2).
 
Als er nog plek is kom ik graag langs. Waarschijnlijk met mijn vriendin en m`n octavia 2, misschien gaan we met 2 auto`s en zal ik dan de nieuwe superb van m`n vader ook mee nemen!

Programma ziet er erg interessant uit!

Ik hoor het graag!
 
Het lijkt mij ook erg gezellig! Dus graag wil ik er ook bij zijn. Alleen wel even onder voorbehoud ivm het bevallen van mijn vrouw. Ik kom alleen en met een O2 hatchback.
 

nemo

Senior Member
Snor, jagewoonjan, emiel22 en MichelvanVeen: jullie staan er bij! Leuk dat jullie ook komen!
 

sitechris

Donateur
ben ik nu echt nog de enige die niet met een Skoda in de stoet plaatsneemt? @alle vreemdemerkrijders....please join me?
 

Steve

Senior Member
Ik ben er nog niet uit of ik ga meerijden in de stoet maar als ik besluit het wel te doen (bepaal ik op de dag zelf aan de hand van mijn agenda) ben je niet meer alleen.
Dan rijd er een Peugeot Expert mee :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan