Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wallie

Lid
Helaas heeft mijn moeder haar Felicia Combi niet meer, anders had ik die meegenomen... maar we kijken er nu al naar uit! :D
 

Falcon

Donateur
Hoe de invulling gaat zijn van de rit naar Leusden zijn we druk over na aan het denken ;).. Maar komt allemaal wel goed!
 

Melis

Lid
Ja ik kom ook als het nog kan en als alles goed gaat. Ik kom met mijn vrouw en als die niet mee gaat kom ik met een kennis. Wat ik wel vreemd vind dat er maar weinig Yeti rijders aanwezig zijn. Dus Yeti Rijders waar zijn jullie.
 

Falcon

Donateur
Melis, helaas moet ik je dan even op de reservelijst gaan plaatsen.. wij zitten namelijk nu op het maximaal aantal deelnemers. Zie startpost.
 
Wij zouden het toch wel heel erg leuk vinden, als Melis erbij is, allereerst omdat hij ook één van de weinigen is met een Yeti en ten 2e omdat we uit dezelfde regio komen. ;)
 

Gieliovd

Forumguru
Michiel, jij bent zo'n byzonder lid dat je gewoon op die lijst blijft staan, hoe erg onder voorbehoud dan ook!
Hey Nemo! Wow, wat een bijzonder bericht :xyxthumbs:

Ik vind het heel leuk dat ik (ik zie het maar positief haha) gewaardeerd wordt!

Krijg er een beetje "Aren't you special" gevoel bij ;)

Maar ehm, ik zie mezelf niet op de lijst hoor :worshippy:
 
meeting

Aantal ingeschreven deelnemers is nu 75. Dit is voorlopig het maximum. Er staan natuurlijk een aantal personen 'onder voorbehoud' tussen.

Wil je dus mee, sta je nog niet in de lijst, schrijf je dan in voor de reservelijst. Dan kun je mee, mits er een afmelding is.
Ik heb me al 2 keer aangemeld maar zie me niet op de lijst staan F2 2 personen martienvh33:529:
 
Omdat er nog maar zo weinig Yeti's op de lijst staan, hopen wij van harte dat nu even de Yetirijders voorrang mogen krijgen. :grin:

Het is toch raar, als Melis met ons mee zou moeten rijden? :D (grapje)
Is toch véél leuker als hij ZIJN Yeti ook mee kan "nemen"?
 

Wallie

Lid
Gezien de ervaringen met voorgaande meetings, is er altijd wel iemand die niet mee kan, zeker met zo'n lange lijst van deelnemers, dus de kans is groot dat Melis gewoon mee kan ;)
 

EdK

Forumguru
Hé Aventurijn, regels zijn regels.
Anders kan ik ook wel gaan zeggen dat Bothje de enige RR rijder in het gezelschap is en dat de RR rijders wel voorrang mogen hebben !?:crazy::grin:
 

Falcon

Donateur
Gezien de ervaringen met voorgaande meetings, is er altijd wel iemand die niet mee kan, zeker met zo'n lange lijst van deelnemers, dus de kans is groot dat Melis gewoon mee kan ;)

Dit is ook de reden waarom ik Melis en andere mensen op de reserve lijst neer zet
 

Wijnand850

Forumguru
Ontzettend leuk om te zien dat er zoveel animo is! Ik ben wel heel benieuwd naar die enorme stoet Skoda's op rij. De fotocamera gaat in elk geval mee. Even een vraagje: hoe gaan we elkaar herkennen, qua nickname? Zijn naamlabels of iets dergelijks een idee?
 

Pendragon

Forumguru
Ik trek m'n t-shirt aan met Pendragon erop, kan niet missen :)
Vorig jaar hadden we een A4-tje achter het raam met onze nickname, maar als er zoveel mensen komen ga ik dat volgens mij allemaal nooit onthouden :)
 
@ Ed, je mag toch wel iets te wensen hebben? (Jij ook hoor!)

En als je naar de emoticoontjes kijkt zie je dat ik het quasi serieus vraag. ;)

Maar wij zouden het gewoon leuk vinden, als we Melis en zijn Yeti zouden mogen ontmoeten op de meeting. :cheer: :489:

W.b. de herkenbaarheid: wij rijden dus in een lichtblauwe Yeti. :grin:
 

nemo

Senior Member
Sorry, Martien! Blijkbaar overheen gekeken! Ik zie idd dat je je al een tijd geleden hebt aangemeld. Daarom heb ik jou gewoon op de lijst gezet, ipv op de reservelijst.

Het deelnemersaantal is nu 77. Mijn fout dus dat er nu 'te veel' zijn aangemeld..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan