Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcon

Donateur
Nog 3 mensen kunnen zich vanaf nu aanmelden! :D

Ik zal de deelnemers die het nog niet zeker wisten even een prive bericht sturen.
 

Gieliovd

Forumguru
What about me?

Ik wil zeker ook komen maar ik kan echt niet zo ver in de toekomst plannen momenteel!

Ik zit in een fase waarin ik veel in het buitenland zit, ik ben druk een baan aan het zoeken, heb nog geen auto (binnenkort wel), moet wellicht binnenkort verhuizen etc. etc.....

Dus ja, ik wil me wel aanmelden maar dit is dan niet meer dan onder voorbehoud zoals jullie begrijpen.... :ahum:

Dus ja, aan jullie wat de bedoeling is.
 

nemo

Senior Member
Michiel, jij bent zo'n byzonder lid dat je gewoon op die lijst blijft staan, hoe erg onder voorbehoud dan ook!
 

Glenn

Actief lid
onder voorbehoud axe

f1 hb

img6812border.jpg


copyofdsc9788.jpg
 

Wallie

Lid
Ik ga ook mee!

Een Fabia II HB met 2 personen :D

Phoe, hoop dat we nog mee kunnen, zag het nog net op tijd... en m'n vriendin wil zelfs mee ;)
 

nemo

Senior Member
Aantal ingeschreven deelnemers is nu 75. Dit is voorlopig het maximum. Er staan natuurlijk een aantal personen 'onder voorbehoud' tussen.

Wil je dus mee, sta je nog niet in de lijst, schrijf je dan in voor de reservelijst. Dan kun je mee, mits er een afmelding is.
 

Spaced

Senior Member
75 mand zeg, ongelofelijk! Zal druk worden daar bij Skodacentre Utrecht. Hoe gaan we onze auto's parkeren? Bovenopelkaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan