Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014
Inderdaad. Daarom even naar de lijst gekeken en stonden er niet bij (waren nummer 41, nummer 42 met de Yeti staat er ook niet in), net op tijd hopelijk.
Ha, dan ben ik wel benieuwd als het was ontdekt als de lijst al volgezet was.
Wij komen trouwens met 2 (staat 1 persoon), waarbij de 2e persoon (aangevuld met een volle achterbank) een klein voorbehoud heeft (als een van de hondjes 'ergens last' van heeft, ben ik alleen, maar daar gaan we niet van uit.
Nog drie plaatsen.... gaat echt bizar snel vol (en zoveel deelnemers heb ik bij een toerrit met liefhebbersauto's (lees: niet dat hier geen liefhebbers zitten, maar je begrijpt me wel, denk ik) nog niet mee gemaakt).
Kan er niemand om de hoek staan ofzo?
Nog een vraagje (even herhalen, is door de vele berichten mogelijk over het hoofd gezien): krijgen we ook een routebeschrijving op papier (en/of digitaal)?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.