Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackokkie2

Forumguru
Volgens mij slaapt de moderator nog.. verbaast me dat ik niet alweer een opmerking krijg om on-topic te blijven :D
Die moet ook een keer wat slapen of aandacht aan het gezin geven.
Maar Joske, heb ik het nou gemist ofzo? Kom jij wel of niet, je staat nog niet op de lijst?

Joske

Forumguru
Ik zal het maar eens en voor altijd verduidelijken, ik kom niet. Dat is ook de reden dat ik mij niet aanmeld natuurlijk.. Ik moet namelijk werken. (dat heb je met die shift-mannen é, kunnen nooit in het weekend :D )

• Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Heb er daadwerkelijk over gedacht als volgende lease slee maar de netto maandlasten worden me toch net ff een tikkie te gortig :(

lugolux78

Donateur
Nou komt ie.... VAGCOM aanpassing? Was da? Motor management aanpassen? Of andere dingetjes? Waarom zou ik me hiervoor willen interesseren tijdens de bijeenkomst? Hoor het graag (stomme vragen bestaa niet....)

RefleCs

Forumguru
Met VAGCOM kan heel veel in de auto worden aangepast. Denk aan zaken als spiegel verwarming schakelen met de achterruit verwarming, Staging (uit laten slaan van de meters bij het op contact zetten van de auto), zaken die zichtbaar zijn in het maxidot uitbreiden en/of aanpassen, enz.

Zo ook opties die een dealer niet aan/uit kan zetten kunnen vaak met VAGCOM wel worden geregeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan