Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
:D Bij deze is de inschrijving geopend voor de voorjaarsmeeting 2014 :D


Wanneer:
De meeting wordt gehouden op zaterdag 24 mei.

Waar:
De startlocatie is Skodadealer Jawes in Ede, Noorder Parallelweg 15 in Ede, postcode 6713 KN

Het programma:
10:30u
- Mensen kunnen terecht bij Jawes waarna iedereen met elkaar de tijd heeft om met elkaar te kletsen, koffie/thee/fris te drinken en een kleine versnapering te eten. Tevens kunnen mensen die iets aangepast willen hebben aan hun auto met VAGCOM dit (laten) doen.

11:30u - Start van de meeting met welkomstwoord van het forum en vanuit Jawes. Een ieder die zich heeft opgegeven kan zich melden voor een zgn 'goodie-bag'.

12:30u - klaarmaken voor vertrek

13:00u vertrek voor rondrit. Gedurende deze rondrit zal er tijd zijn voor 1 (of meer) fotomomenten. Gedurende de rit zullen we ook halverwege een stop maken voor een kopje koffie met (appelgebak) en een toiletpauze. De stopplek hiervoor zal 'Halte Asselt' zijn. Zij bieden ons een kopje koffie met appelgebak aan voor de prijs van €3,50 (eigen kosten). Geef eventueel aan of je hier gebruik van wil maken, dan kunnen we dit doorgeven.

omstreeks 14:30 - Eind van de rondrit. We kiezen ervoor om niet terug te keren naar Jawes om niet iedereen dwars door Ede te laten rijden. We hebben een lokatie op het oog bij Lunteren, vlak bij de A30. Dat biedt een ieder de mogelijkheid om vlot op een snelweg te kunnen komen (we zitten dan halverwege tussen de A12 en de A1)

De route:
De route is iets aangepast dus tov het 1e idee zodat we beter uitkomen aan het einde van de meeting. De totale afstand is bijna 80km en de rondrit (uitgaande van een gemiddelde van 50km/h zonder pauzes) duurt 1,5uur.
full.jpg


Aandachtspunten:
1. We kunnen maximaal 50 auto's kwijt, 30 aan de voorkant van het pand van Jawes, 10 aan de zijkant en 10 op de straat voor het pand.
2. Er zijn geen kosten aan verbonden, maar alle versnaperingen tijdens de rit zijn voor eigen rekening.
3. Aangezien we 50 auto's kwijt kunnen, hanteren we de gebruikelijke regels mbt het inschrijven. Inschrijvingen onder voorbehoud hebben tot 10 mei uiterlijk de tijd om de inschrijving definitief te maken of alsnog te cancellen. Mensen die zich wel opgeven maar buiten de 1e 50 plekken staan, komen dan op volgorde van aanmelden alsnog op de definitieve lijst.
4. VAGCOM aanpassingen worden niet aangeboden door de forumleiding, maar er zijn ongetwijfeld leden die dit wel kunnen aanbieden. Vermeld bij opgave aub of je daartoe bereid bent.


Parkeren:
pand3-png.23490

Op bovenstaande foto zien jullie dat er aan de voorkant van het pand ruimte is voor onze auto's. Het verzoek is om daar 3 rijen van auto's te maken zodat we daar 30 auto's kwijt kunnen.
Aan de rechterkant van het pand is de inrit richting de garage. Daar kunnen 10 auto's parkeren. Hou deze inrit wel vrij voor als klanten van Jawes met hun auto bij de garage moeten zijn.
Voor het pand, aan het trottoir kunnen ook nog eens 10 auto's geparkeerd worden.
Gebruik de linker inrit van het pand niet(!) om te parkeren.


Aanmelden:
Bij het aanmelden graag de volgende items vermelden:
<forumnaam> - <auto> - <aantal personen> - (optioneel <bereid VAGCOM aanpassing te doen>)

De forumleiding zal de 1e aanmeldpost steeds bijwerken, dus je hoeft niet steeds zelf de hele lijst te kopiëren.

Voor de rest blijft niets anders over dan te hopen dat we een mooie dag zullen beleven, niet alleen qua meeting en rondrit, maar ook met het weer.

Nou..waar wacht je nog op? Snel inschrijven! :tegek:
 
Laatst bewerkt:

Tallguy

Forumguru
Aanmeldingen tot nu toe:

1. Kensei - Skoda dealer wagen - 2 personen
2. Corné de Kluijver - Superb 2 - 2 personen
3. Rheikamp - fabia sedan - 2 personen
4. dirkkroneman - Octavia 2 RS - 1 persoon
5. Blackokkie2 - Octavia 2 1.9 tdi - 1 persoon (heel misschien 2 personen)
6. Kiswum - Octavia 2 HB 1.6mpi - 2 personen
7. Internetboarder - O2C 2.0 TDI - 1 persoon ( misschien 2)
8. Skoda liefhebber 1 - O3 combi 1.4TSI - 2 personen
9. Ertromp - Octavia 2 Combi - 1 persoon - VCDS
10. Cordoba - Fabia 1 combi - 1 persoon
11. Rallye - Octavia RS Combi - 1 persoon (wellicht 2)
12. Desperado - Octavia Combi 1 - 2 personen
13. Sparkie - Octavia 2 Combi - 1 persoon
14. paultie - Rapid Spaceback - 1 persoon (misschien nog 1)
15. Leo442 - Octavia 3 combi - 2 personen
16. Marseel - Octavia 3 HB 1.6tdi GLBL - 1 persoon (misschien 2 personen)
17. RefleCs - Skoda Fabia Combi FL Scout - 4 pers
18. Mike (Skoda 1.8T) - Octavia 1 - 2 personen (misschien met kids)
19. gbbosma - Skoda Octavia II "Edition 100" - 2/3 personen
20. nietje72-O2 FL Combi-1 persoon (evt met 2 kids) OVB
21. Nixor-octavia 2 combi rs- 2 personen ovb
22. Piair1982 - fabia 2 fl combi - 1 persoon
23. henriz - Octavia 3 HB - 1 persoon
24. Hetzer, Fabia 2 HB Monte-Carlo - 1 persoon
25. Andrehj - S2 combi - 1 persoon - VCDS
26. S-line - Superb combi - 2 personen
27. Lovely305 - Citigo - 2 personen
28. Tom Rs - Octavia 3 Combi Rs- 2 personen
29. skodalux - Octavia 3 Combi RS - 2 personen
30. Jodocus - Yeti FL 1.4 TSI Ambition Outdoor ( anders Yeti 1.2 TSI Ambition ) - 1 persoon (wellicht 2)
31. TDI_DSG - Superb combi - 1 persoon
32. Micraph - Fabia1 - 2 personen
33. Djmshell - fabia 2 gl carbon edition - 3 personen OVB
34. LdN - O3 1.4TSi EBL - 4 personen
35. Fastpeter - Octavia 3 Combi Rs- 2 personen
36. Derk - Skoda O2 - 2 personen
37. Lawewing - Skoda Octavia 2 - 1 persoon (misschien 2)
38. Kensel - Octavia 2 - 1 persoon
39. Lugolux78 - Skoda Octavia III Combi - 1 persoon OVB
40. Rapid- Rapid Ambition Business Pro- 1 persoon. Misschien 2
41. Kippie-style -- octavia 1u RS-- misschien 2 personen
42. Pendragon - Superb 2 - 1 persoon (misschien 2 als zoontje mee wil)
43. sven_vrs - octavia combi III rs- 2personen
44. Edwin1969 - O3 Combi 2.0TDI - 1 persoon
45. Plaza - Superb combi 2 facelift 2.0 tfsi - 1 persoon
46. Marco2 - octavia combi III - 2 personen
47. Import Yeti - Yeti - 1 persoon
48. Luuk Thijssen - Octavia RS combi - 1 persoon (2e OVB)
49. ErikTV - Octavia Combi 1.8T 20V RS - 2 pers (onder voorbehoud)
50. blacky - octavia - 1 persoon

Reservelijst:
1.
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Das balen net de dag dat ik terug kom uit oostenrijk. Moet helaas verstek laten gaan deze meeting :cry:
 
Das balen net de dag dat ik terug kom uit oostenrijk. Moet helaas verstek laten gaan deze meeting :cry:
Jammer @Antera , had graag mijn DRL achter willen laten fine tunen. In de vorm van het uitzetten van de binnenverlichting en de kentekenverlichting. Wellicht dat een ander forumlid weet hoe het moet, of wellicht als ik in de buurt van het mooie Breda ben even langs rijd... :thumbsup:
 

Desperado

Forumguru
Natuurlijk ben ik erbij!
2 volwassenen en mogelijk 1 kabouter en natuurlijk de Octavia Combi 1
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Ik meld me hierbij ook aan. Mocht iemand VCDS mee willen nemen, dan heb ik wel belangstelling voor CH/LH via de mistlichten. Ook zou mijn auto uitgelezen kunnen worden zodat ik weet wat ik allemaal aan zou moeten schaffen om een MF-stuur te kunnen monteren. Ik verheug me erop!

Dus:
Rallye - Octavia RS Combi - 1 persoon (wellicht 2).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan