Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014
De tussenstop wordt ook bekend gemaakt als de meeting vol is. Dit ivm de vraag wie er koffie met appelgebak wil.
En nee, niet in dit topic al gaan roepen of je dat wilt!!!!
Alternatief voor de route op papier: als @Kensei 'm op de dashcam opneemt kan-ie ook op DVD in de Columbus! Wel eerst ff laten vrijschakelen voor gebruik tijdens rijden . Overigens gebruik op eigen risico, wil geen claim aan de broek...
Balen dat het papierwerk allemaal zo langszaam gaat... Als ie nu nog besteld moet worden denk ik niet dat ie 24 mei er al is... Naja, volgende keer beter
Ben net terug van vakantie, en had helaas geen WiFi en lees nu van de inschrijving meeting, hoop dat er nog plek is zo ja dan ben ik er ook bij. 1persoon.
Ja hoor, nog 1 plekje volgens mij, heb je mazzel ... Al moet het officieel zo volgens mij:
<forumnaam> - <auto> - <aantal personen> - (optioneel <bereid VAGCOM aanpassing te doen>)
@Blacky, 1 troost de najaarsmeet van @Joske in Nuenen bij VAG techniek kan 999 leden kwijt qua aanmeldingen, want Lucas schijnt gezegd te hebben dat zolang het maar onder de 1000 leden blijft het geen probleem is dus dan moet je jezelf daar maar snel aanmelden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.