Voor het eerst (zelf) schade gereden... En nu?

eriktv

Forumguru
Reken eens uit wat in euro’s het verschil is tussen 75% en 60% korting (worst case scenario). Vervolgens kun je bekijken hoeveel je aan extra premie betaalt over de drie jaren totdat je weer op 75% zit. Dat is vast niet (heel veel) meer dan €800, en dan heb je het ook nog over worst case van 2x schade claimen.
 

Jordlusk

Actief lid
Yo
Laat die schade via je verzekering regelen je gaat toch niet meer betalen plus dit is waar je jaren premie voor betaald toch.
Schade niet laten fixen zou in mijn ogen geen optie zijn ook mbt tot de waarde van de auto plus idd dat je carrosserie ook behandeld moet worden tegen idd roest.
Laat die schade Lkr fixen pik!
 

DeNnZ

Forumguru
We kennen elkaar, dat zet het misschien in wat context ;)
Toch, pik? :tongue:
Maar, ja.... Morgen krijg ik een schade formulier binnen..... Dan meteen maar even invullen.
Oh, kost me trouwens wel €150,- eigen risico, maar ach.... Beter als zelf voor de +/- €800,- schade opdraaien ;)
 

Jordlusk

Actief lid
Haha
Ik snap het wel het is nooit leuk auto,s in je leven betekent het gaat je geld kosten.
Maar 150 euro zou ik er wel voor over hebben. En de tuut weer netjes is.de auto is er ook te jong voor om er niks mee te doen en zo te blijven rijden.
Maar euuhhh Dennis je zij de eerste keer zelf schade gereden? Toen zat ik van de week te denken volgens mij ben je een keer met een Transavia caddy achteruit gereden tegen een paal op het platform toch.:pieker::tongue::maakmegek:
 

DeNnZ

Forumguru
:D
Klopt, maar die had wonderbaarlijk genoeg geen schade, weet je nog :tongue:
Daarbij, het was de schuld van die paal... Die stond daar...
 
Bovenaan Onderaan