Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

henriz

Forumguru
:ot: ALERT:

Vanochtend (zondagochtend) reed ik nog eens over de Veluwe (naar Harderwijk).
Blijkbaar heeft een andere groep mensen ook bedacht een toer met auto's te houden.
En ja, daarbij vergeleken stak onze optocht van gisteren wel schaal af.
Ik zag allerlei klassieke auto's. Prachtige auto's, waaronder een rode auto die ik ken van een Lego autootje dat ik thuis heb:
8206963030_8496c41aaa_z.jpg

Bijzonder om die in het echt te zien.
Voorbij Harderwijk reedt ook nog een pracht van een Rolls Royce met gevleugelde dame voorop.

MaRco2

Forumguru
Ook de routebeschrijving was zeer duidelijk. Ik heb 'm na de koffiepauze nodig gehad. Proficiat daarvoor. :thumbsup::thumbsup:
Oh, en ik heb nog was geleerd vandaag: als je de 'op slot' knop van je sleutel ingedrukt blijft houden gaan je ramen dicht. Handig! :)

Mmm, ga ik eens proberen. Gebruik die knopjes nooit.

MaRco2

Forumguru
Zo... de eerste drie pagina's gehad, de rest later, eerst verder werken.

Het was weer leuk zaterdag! Gezellig, leuke rit, mooi weer, omgeving goed. Iedereen bedankt weer!:)

Ik heb gelijk op het eindpunt een kleine 70 foto's op Facebook geplaatst. Een selectie hiervan zal ik een dezer dagen/weken wel in dit topic zetten.

Pendragon

Donateur
Dat was ik... Maar ben nu te beroerd om laptop aan te zetten om foto's over te zetten. Dacht dat het beter zou gaan, helaas niet... Ik heb wel foto's maar niet zoveel. Ik weet dat @RefleCs er ook een hoop heeft.

Beterschap, voel me ook beroerd. Is slechter geworden. Morgen ga ik me maar misschien maar ziekmelden :(

Bovenaan Onderaan