Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

RefleCs

Forumguru
Hierbij nog de complimenten vanuit Belgisch Limburg voor een geslaagde dag. Organisatie en Auto Jawes bedankt. Erg leuk om verschillende leden van hier gesproken te hebben. Ook dank aan de diverse fotografen. Mijn RS komt regelmatig voorbij, dus ga samen met de andere foto's een leuke verzameling bijeen zoeken om te bewaren.

Als er op mijn foto's wat voorbij komt en je wilt ze in full ress hebben dan PM je maar ;)

RefleCs

Forumguru
Als mijn bijrijder niet ziek was geweest dan hadden er weer wat foto's vanuit het open dak bijgezeten net zoals de vorige keer :( Ik mis die wel nu....

EdK

Forumguru
En niet te vergeten de wijze woorden van @Kensei
De man met de meeste berichten @EdK en @Joske die ook hard op weg is om hem in te halen. Maar als het om ontopic berichten zou gaan...........:lezen::deuk:
@Joske die hard bezig is om me in te halen ???? daggie van die @Corné de Kluijver dan ?
Die is volgens mij toch het ergst van allen hier als je de data erbij pakt vanaf dat mejuffrouw hier lid is...

Maar goed jullie hebben een leuke dag gehad daar in het edense als ik t zo lees, alleen de appeltaart was zeker niet te pruimen ?
Ben geen enkele foto tegen gekomen ervan........
Of had die @Noord26 een vrachtwagen beschuit met muisjes aan laten rukken ???

Desperado

Forumguru
Speciaal voor @EdK
DSC_4899_zps0e0814b1.jpg

Bovenaan Onderaan