Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

lugolux78

Donateur
Dank, was ik maar gewoon niet zo beroerd geweest (baal er nog steeds van) dan was het een vele malen grotere serie geworden... arghhhh

• Leuk
Waarderingen: CDK

Import Yeti

Forumguru
@lugolux78 Ah, das altijd vervelend. Even goed mijn complimenten dat je dan toch nog mee deed dan met de meeting.
Heb je heel even gesproken, maar heb niet de indruk gehad dat je je beroerd voelde....

lugolux78

Donateur
Ah, das altijd vervelend. Even goed mijn complimenten dat je dan toch nog mee deed dan met de meeting.
Heb je heel even gesproken, maar heb niet de indruk gehad dat je je beroerd voelde....

Nou het werd steeds erger. #volgepomptmethalveapotheek.
Tis nog niet helemaal over.
Maar goed, geluk in ongeluk.
Ben de hele week vrij (eigenlijk zou ik me strikt gezien ziek kunnen melden, om vakantiedagen te sparen....:pieker:)

lugolux78

Donateur
Zeker weten @Import Yeti .
Wat is het een heerlijke reisgenoot. Dat worden 4 fantastische (en wellicht meer) jaren!
Ik heb als zin in om eens naar moeders in Luxemburg te rijden...en dan ff af bij Spa, de eau rouge op... :)

Import Yeti

Forumguru
Zeker weten @Import Yeti .
Wat is het een heerlijke reisgenoot. Dat worden 4 fantastische (en wellicht meer) jaren!
Ik heb als zin in om eens naar moeders in Luxemburg te rijden...en dan ff af bij Spa, de eau rouge op... :)
Ik ken dat gevoel, vooral met een nieuwe auto. Konstant allerlei uitstapjes organiseren om maar in de auto te kunnen rijden, dat heb ik nog steeds:D

lugolux78

Donateur
Yep en dan is een vakantie (hoe zeer je ook thuis wilt zijn) zuur... Moet regelmatig hele land door hahaha, en das met deze auto alles behalve een straf...It is a god d#mn blessing

@lugolux78 hoe heb je dat gedaan in de kopsteunen voor schermpjes in te bouwen met je dynamic zetels / RS zetels, mijn zoon bijna 3 wil ik dit toch ook hangen zonder enige kans op beschadigign van men zetels!

Haha... Heerlijk, zo'n Kanzi appel :ot:
Ja, vierdaagse in Nijmegen. Altijd een reünie met oude collega's en vrienden. De eerste zaterdag de stad in!

Bovenaan Onderaan