Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

ertromp

Forumguru
Was ik al van plan ;) Even een vraagje... het kan zijn dat ik eroverheen kijk maar is er ook een bulk upload mogelijkheid daarvoor?
Schitterend een bulk upload! Het forum is de aankomende 24 uur niet meer bereikbaar. Onze huisfotograaf @RefleCs gaat even xx gigabyte uploaden. Maar na die 24 uur weer veel kijkplezier dus wat mij betreft: draaien maar met die bulkupload :D

Kensel

Forumguru
Beter laat dan nooit.. Maar ook vanuit hier mijn complimenten!
Het was een zeer geslaagde dag en het was weer erg gezellig! Weer erg leuk om iedereen te zien en weer zo'n grote groep Skoda's te mogen bewonderen!
Gelukkig is het weer ook mooi gebleven en resulteerde dit in een zeer geslaagde dag!

Prachtige foto's ook weer! Nu al weer zin in de volgende meeting ;)

Enige jammere was dat ik op de terugweg bij Nijkerk de A28 opging met het ongeval op de andere rijbaan (nog voor de volledige afsluiting van de weg) met de landende traumaheli praktisch naast me.. Was wel even schrikken zeg maar..

Desperado

Forumguru
Je kunt per upload 10 foto's doen, gaat vrij snel. En je kunt je allemaal tegelijk dezelfde titel meegeven.
Bagger of niet, het is overzichtelijker als in een topic dat over een paar weken volledig ondergesneeuwd is.

CDK

Forumguru
@Der Einser verdient nog een paar extra credits, voor z'n mooie wielen en z'n air ride, daar maak je zo'n S2 weer lekker uniek mee :thumbsup: Gisteren nog een stukje meegereden, maar het rijd heerlijk! Zelfs m'n vrouw vond het geweldig :D

CDK

Forumguru
nee @Blackokkie2 als ik de loterij win wel, maar aangezien ik nooit loten koop kan ik met 100% zekerheid zeggen dat het er de volgende meeting bij mij (helaas) niet op zit! ;)

nietje72

Forumguru
Ook namens mij en m'n pa als gast onze dank aan de organisatie en Jawes voor deze topdag! :thumbsup:
Het was mijn eerste meeting maar zeker niet de laatste. Ben blij dat ik me al had ingeschreven voor 6 september! Ook ben ik (maar vooral m'n pa) weer verder overtuigd om een afspraak in te plannen bij @Antera (tnx 2 @Skoda liefhebber 1 ;)).

M'n pa keek met extra interesse naar de Citigo's dus misschien hebben we er volgend jaar weer een forumlid bij!:yeehaa:Leuk om zoveel mooie wagens bij elkaar te zien. Dank iedereen voor de prachtige foto's. Had mijn camera thuisgelaten maar heb daar toch spijt van. Wie nu nog wil beweren dat Skoda een saai merk is, heeft geen verstand van auto's! :tongue:

Het is alweer een paar pagina's terug maar ook vanaf hier proficiat met de kleine @Noord26!

Cordoba

Forumguru
Corné als je het laat doen scheelt het wel de kosten van vliegtickets met vakantie: als je de auto pakt (met airride) maak je toch een 'luchtreis'. Trouwens wel het toppunt van decadentie om via een 'luchtreis' naar je werk te gaan.

Bovenaan Onderaan