Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

ertromp

Forumguru
Ook ik heb er van genoten. Wat leuk weer zo'n meeting en wat zijn ze toch mooi al die Skoda's klein, groot, oud of nieuw.
Helaas geen foto's kunnen maken vanwege de VCDS acties maar ik zie echt prachtige plaatjes terug :D

Het Skoda embleem staat voor het volgende:

• De grote cirkel staat voor de wereld/wereldbol en de algemeenheid en perfectie van producten.
  • De vleugel staat voor technische vooruitgang op gebied van productie en verkoop over de hele wereld.
  • De pijl staat voor onze progressieve productiemethodes en hoge productiviteit.
  • De kleine cirkel (oog) staat voor de precisie in onze productie, technisch inzicht en toekomstvisie.
  • De kleur zwart staat voor de honderdjarige traditie van ŠKODA.
  • De kleur groen staat voor onze milieubewuste productietechnieken, de recycling van materialen en zuinige, brandstofbesparende auto’s (met name onze Greenline-serie).
  • Het officiële ŠKODA logo 2014 kun je overigens hier vinden (en downloaden)
Maar voor mij staat het vooral voor: GEZELLIGHEID!

Laatst bewerkt:

nixor

Forumguru
@Luuk dankjewel. Zal het morgen eens bekijken en evt naar de garage rijden. Heb ook via @ertromp men vcds file gekregen waardoor ik hopelijk via jd te weten kan komen of de tuning er af is.

LT83

Forumguru
Nee, die hebben we niet gedaan.

Oke, dus je hebt enkel de bestandsnaam van de sofware uitgelezen zegmaar, waarschijnlijk zal dat ook wel voldoende zijn inderdaad.
Met meetwaardeblok 115 (zeg ik even uit mijn hoofd) kun je de gevraagde en geleverde turbodruk loggen tijden het rijden.
Als hij dan bijvoorbeeld wel 1.3 bar vraagt maar bijvoorbeeld niet meer dan 0.8 bar levert dan weet je dat de tuning er op zit, maar er iets niet goed is.
Als hij maar 0.8 bar vraagt weet je dat de standaardsoftware er op zit.

Bovenaan Onderaan