Verlichting soorten Octavia III

Hans_RS

Forumguru
Haha Gizzmo, tuurlijk.
Ik kan je zeggen wat ik waarvandaan heb.

Kenteken, kofferruimte en spiegel instap verlichting van superskoda.com
Verder heb ik de mistlampen van xenonlamp.nl volgend de wiki van dit forum.

welke mistlampen zijn dat dan? want er zijn zo'n 20 verschillende op xenonlamp...
 

Michael83

Senior Member
Het ziet er iets beter uit met zwarte strip, ik jou ze er wel in in ieder geval. Bij gezeur van de loop moeten ze die knakkers die überhaupt geen licht dragen maar aanpakken. Plus ik kan ze ter plekke omzetten naar t origineel ;)
 

Joske

Forumguru
Ik vind het er echt wel leuk uitzien op jouw kleurencombinatie @Michael83 :thumbsup:

(ben er persoonlijk van overtuigd dat het op mijn koetswerkkleur echt wel op niets zou trekken.. ;) )
 

Michael83

Senior Member
Thanks! Zal blij zijn als de zwarte velgen en spacers er weer op zitten. Heb echt wel het gevoel dat dit een stuk minder fijn rijdt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

FabiaGL

Actief lid
Ik heb nog een vraagje over de koplampen, we krijgen a.s. vrijdag een Ambition Businessline met een plus pakket. Ben net even bij de dealer wezen kijken en er zitten gewone koplampen in. Ik was in de veronderstelling dat er halogeenprojector koplampen in horen te zitten, heeft dit te maken met een modeljaarwijziging?
Wat hebben jullie erin zitten?
 
Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
De O3 heeft gewone halogeen lampen. De O2 van na de facelift heeft inderdaad de lenslampen die je volgens mij bedoeld.
 

Joske

Forumguru
halogeenreflector koplampen in horen te zitten
die zitten er toch ook in? ;)

maar zoals Bakkertje al aangeeft bedoel je waarschijnlijk de lenskoplampen maar daar heeft Skoda op bezuinigd (of moeten bezuinigen van VW?) bij het nieuwe model van de Octavia. Dat alleen al was voor mij een reden om xenon te bestellen ipv die lelijke halogeenlampen. ;)
 

FabiaGL

Actief lid
Ik denk dat ze dan inderdaad zijn wegbezuinigd, wel een verkeerde bezuiniging, dit is nu niet 2015. Had ze op de fabia uit 2010 er al standaard op zitten. Daarom hebben 9 van de 10 octavia's xenon denk ik. Op de site staat wel dat er standaard lenskoplampen op zitten, met een foto erbij.
 
Bovenaan Onderaan