Verlichting soorten Octavia III

@Stewie

dat klopt wel.. vandaar dat ik wel content ben dat ik xenon en zwarte mistlichten heb, het geeft de auto echt een helemaal andere uitstraling. Standaard met "gewone" mistlichten en halogeenlampen vind ik de O3's er eigenlijk goedkoop uitzien.. Zonde eigenlijk, zeker als je naar de O2 kijkt, daar hadden ze dan wel lenskoplampen gebruikt. Vreemde besparing van Skoda, maar ik vrees dat het eerder van moeten geweest is..

(mama VW die beetje jaloers was op haar knappe dochter ;) )

Eens! Ik heb een zwarte auto. Dit dan weer vanwege het zwarte spoilertje op de achterklep. Vind dat dus niet mooi in combinatie met andere kleuren. In combinatie met het lichtpakket word het dan wel weer een zwarte boel aan de voorkant. Dus heb ik dat weer opgeleukt met de chroomstrip. Ik vind dat mooi!

@Michael83 dat lichtjes storen op de radio van de led knippers heeft te maken met een frequentie dat ze uitstralen denk ik. Ik heb dat ook gehad met een aftermarkt xenonset die ik gehad heb op een Audi A4. Ik heb de lampen ook gehad in m'n voorloper Hyundai I40. In die auto was het beter te horen... Zie je maar weer, is dat VAG spul toch beter!
 

Michael83

Senior Member
Ik heb de knippers maar uitgesteld.
Bestelling net geplaatst: nieuwe LEDS voor spiegels, kofferbak, kenteken en een zwarte glossy sier/anti beschadigings strip voor de achterbumper.

Kan niet wachten!
 

Michael83

Senior Member
Thanks Joske!
Ja, ergens wel veel mods voor een lease wagen, maarja.. Hobby he?
Ik wil echt heeeeel graag de knipperlichten doen, maar hoor dingen als "slecht er bij kunnen", koplampen moeten open gemaakt worden en met reparatiekit dicht gemaakt worden, bumpers er af en dergelijke.
Trekt me niet echt om dat te gaan doen... :(
 

Michael83

Senior Member
De bestelling is binnen!!
Kenteken, kofferbak en spiegel verlichting plus zwarte bumperstrip.
Gauw passen dus haha
 

Michael83

Senior Member
In ieder geval de mistlampen al gedaan..
Tippie: doe een "footie"(sokje) om een plamuurmes, en gebruik die als bescherming om de schroevendraaier tegen te kunnen afzetten om deuken in het plastic te voorkomen..
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1416056836535.jpg
    uploadfromtaptalk1416056836535.jpg
    240,5 KB · Weergaven: 104

Gizzmo

Forumguru
Is er niet iemand die een lijstje kan maken van welke lampen (type ed) waar besteld heeft, ik heb er echt geen zin in om het allemaal uit te zoeken, kom ik weer met de verkeerde lampjes aan ;)
 

Michael83

Senior Member
Haha Gizzmo, tuurlijk.
Ik kan je zeggen wat ik waarvandaan heb.

Kenteken, kofferruimte en spiegel instap verlichting van superskoda.com
Verder heb ik de mistlampen van xenonlamp.nl volgend de wiki van dit forum.
 

EdK

Forumguru
en dan wil het nog niets zeggen dat het bij jou gaat werken.....
Maar goed de binnenverlichting kun je zonder probs uitvoeren en zal je geen meldingen van zien...
 

Michael83

Senior Member
Klopt. Ik heb geen issues gehad met de mistlampen. De binnenverlichting kofferbak heb ik er nu in zitten, erg makkelijk om te zetten.
 

Michael83

Senior Member
Net vandaag de kenteken verlichting en de kofferbak verlichting omgezet: wát een bak licht zeg!
My god!

Zal morgenvroeg even een foto maken in het donker ;)
 

Michael83

Senior Member
Zoals beloofd, de foto's...
Iemand heeft eerder gezegd "ze zijn zó fel, dat ik me afvraag of het wel legaal is" , ik kan dat beamen :)

full

full

full


Nu nog de lampjes in de spiegels doen, en de zwarte bumperstrip plakken...
 

Renzo4000

Forumguru
In de kofferbak lijkt me erg prettig om zo'n "bak met licht" te hebben... de kentekenverlichting vind ik "te" ... stoort m.i. de mooie led achterlampunits. Daarnaast kan ik me voorstellen dat het storend werkt voor het overige verkeer.
 

CDK

Forumguru
@Renzo4000 Ik denk dat het op de foto's een vertekend beeld geeft, ook mijn kenteken verlichting is zeer fel, maar stoort niet en past mooi bij het geheel, in real life ziet het er vaak anders uit als op een in het donker gemaakte foto....
 

Renzo4000

Forumguru
@Corné de Kluijver , begrijpelijk. Dit zal te maken hebben met een langere sluitertijd waardoor er meer licht opgevangen wordt. Misschien dat een afstandsfoto iets realistischer beeld geeft inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan