Verlichting soorten Octavia III

Bakkertje

Forumguru
Doe mij er ook maar 1 met bi-xenon inclusief led, led achter, nieuwe navigatie. 1.6 TDI met DSG in de 20% en dat over 1,5 jaar zo'n beetje.. :D
 

Torica

Lid
Bi-Xenon incl led is onderdeel van het lichtpakket en gaat € 1250,- extra kosten. Iemand een mening of het deze meerprijs waard is?
 
Ik heb Bi-Xenon led, en dit bevalt me uitstekend! Super hoe de koplampen meedraaiden in het donker tijdens een klim in de franse bergen.

De ledlampen zijn volgens mij alleen voor show, dagrijverlichting (vind het persoonlijk erg strak staan). Of dit alles 1250,- waard is, dat moet je zelf inschatten :tongue:
 

Herman Janssens

Senior Member
Led day lights met bochtverlichting voor en led-lichten achter horen bij het elegance style pack in België voor 350 flippo's. Bi-Xenonlampen vooraan met AFS zijn hier standaard op e Elegance.
 

Wesly

Senior Member
Led day lights met bochtverlichting voor en led-lichten achter horen bij het elegance style pack in België voor 350 flippo's. Bi-Xenonlampen vooraan met AFS zijn hier standaard op e Elegance.
Jammer toch, als deze optie in NL leverbaar zou zijn dan had ik hem genomen. Maar blijkbaar zijn er dus ook lampunits voor halogeen met led DRL's erin?!
 

Torica

Lid
Kunt beter aan jezelf vragen, heb ik dit bedrag er voor over ??

Klopt, op zich vind ik het erg veel geld voor wat er geboden wordt maar met 14% bijtelling is het eigenlijk maar
€ 5,- per maand, ik denk dat ik het maar erbij bestel, het staat wel erg mooi hoewel je er zelf niets van ziet als je in de auto zit (vwb de aangepaste lampunits natuurlijk).
 

Dennis Nijholt

Forumguru
ik wil geen auto meer hebben zonder Xenon (of er moet iets beters komen dan Xenon, ik geloof dat ze met LED bezig zijn). Elke keer als ik in de Citigo stap in het donker denk ik dat ik een zaklamp mee moet nemen.
 

Badnews

Senior Member
Welke verlichting zit nou op de ebl versie van de plaatjes hierboven?
Ik weet dat xenon en led dagrijverlichting in zit.
De laatste ziet het er beste uit, al vind ik de xenon hoeveelheid licht toch het belangrijkste, zeker in de winter.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Welke verlichting zit nou op de ebl versie van de plaatjes hierboven?
Ik weet dat xenon en led dagrijverlichting in zit.
De laatste ziet het er beste uit, al vind ik de xenon hoeveelheid licht toch het belangrijkste, zeker in de winter.

Dan heb je geluk want het is de laatste wat op de EBL zit (Bi-Xenon met LED top2)
 

Canon-Eye

Forumguru
ik wil geen auto meer hebben zonder Xenon
Dat dacht ik ook toen ik nog in de OIIC BL reed.
Maar ik werd aangenaam verrast toen ik was overgestapt in de huidige Fabia GL - de projectorlampen doen het echt prima. Sowieso aanmerkelijk beter dan "gewone" halogeenpitten zoals die in onze Twingo zitten.
 

Michel

Forumguru
Persoonlijk zou ik gaan voor Bi-Xenon zonder LED. Ben niet zo'n fan van die LED/kerstboom/Halfords verlichting. Alleen zit je daar in Nederland volgens mij helaas aan vast als je Xenon bestelt...
 
Ik vind dat simpele streepje LED onder de koplampen juist erg netjes en luxe staan. Doet wat aan Audi denken, maar dat geldt voor de hele O3. Zag gisteren een vroege A6 C6 naast me staan in de file. Twee druppels water gaat ver, maar het profiel,vorm van de achterkant en achterlichten en vooral de voorkant lijken sprekend. Als je schuin voor de O3 staat met de drl aan, zou je gezien de lichtunit en vorm/belijning van de motorkap zweren dat het een A6 is!:D

Maar ja, of je daar nu blij mee moet zijn... dat je nieuwe auto op een 10 jaar oude Audi lijkt...

On topic: de bi Xenon is geweldig. Wat een bak licht, dat AFS werkt heerlijk, en het ziet er cool uit icm met de drl. Één van de beste onderdelen van het Elegance Business Line pakket. Blij mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Michel

Forumguru
Ik vind het juist jammer dat dit van Audi wordt gekopieerd. Dat vind ik juist leuk van Skoda: niet met alle trends meteen meelopen. Dat is ook een van de redenen dat ik absoluut geen fan van Audi ben.
 

Wesly

Senior Member
Ik kon de optie xenon niet meer toevoegen op mijn HB ABL betekend dit nu dat mijn auto al in productie is?
 
Bovenaan Onderaan