verkeersboetes per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Icepegel

Nieuw lid
Net weer 2 binnen, binnen 5 minuten, op dezelfde lange weg, maar verschillende straatnamen! :disc:

1x € 39 en 1x € 104

Klerezooi! :shocked: Maar ja moet ik maar niet te hard rijden.

MarcoO2

Forumguru
Net weer 2 binnen, binnen 5 minuten, op dezelfde lange weg, maar verschillende straatnamen! :disc: 1x € 39 en 1x € 104

Da's een hoop geld ja! Was die weg van 80 naar 50 gegaan ofzo? Als het echt één weg is, zou je dan geen bezwaar kunnen maken op grond van het feit dat het feitelijk één overtreding is?

Enne... sowieso de (WOB)bezwaarschriftgenerator van onze vrienden van flitsservice.nl gebruiken... kan je met een beetje mazzel een hoop geld schelen!

Icepegel

Nieuw lid
Mwa zou het kunnen proberen, zoals ik zei zijn de wegnamen anders. En ben daar ook al eens eerder geflitst een aantal jaar geleden.

Denk niet dat het veel nut heeft. :(

Octavia_II

Actief lid
Net weer 2 binnen, binnen 5 minuten, op dezelfde lange weg, maar verschillende straatnamen! :disc:

1x € 39 en 1x € 104

Voor deze kleine boetes, daarr kon je je ooit toch tegen verzekeren?
(Ik geloof bij Bisso.nl of zo...)

Groet,

Charlie

Icepegel

Nieuw lid
Hmm echt? Zal eens kijken. Aangezien ik 2000 in de week rijdt zou het wel uit kunnen.

Edit: Laat maar, site bestaat niet meer, en het kan echt niet uit. Max 3 boetes per jaar, met een max overschrijding van 20 km overschrijding. Grapjassen.

MarcoO2

Forumguru
Gisteren had ik het er nog over met collega Dreverhaven: tot nu toe had ik vijf boetes binnen met mijn O2. Kom ik thuis, wat denk je? Nummer 6 ligt op de mat... :biggthumpdown:

5 mei, A12 bij Driebergen, 113 in het 100-stuk... na correctie 109, dus dat scheelt weer. Desondanks toch weer € 37,00. Toch maar goed dat we op kantoor een onkostenvergoeding krijgen... :D

joergarms

Senior Member
Ik heb gemiddeld één boete per maand.
En eigenlijk altijd met de vrachtwagen, bijna nooit met onze eigen auto.
Heb t ooit wel gehad met de wintersport van Zwitserland naar huis.
Ik was een beetje ziekerig, dus wilde lekker snel rijden. Zo ook bij Basel, daar staan bordjes van 100, maar ik had zoiets van, toemaar.
Paar weken laten eerste boete van 77 euro, 2 dagen later nog eentje, ook weer 77 euro, dat koste me dus bijna een tweede skipas.

Maar met mijn kilometers per jaar, vind ik één boete per maand wel acceptabel.

Net de eerste binnen gekregen.
4 km/h te hard na correctie = € 16

nog van voor de vakantie bij Maarheeze.

Ik hoop niet dat ze er ook vandaag gestaan hebben...

Fabia

† In Memoriam
Ik let echt goed op onderweg, zeker nu ik de hele dag weer op de weg zit. Tomtom is een aardige hulp daarbij.

MarcoO2

Forumguru
Zo, dit topic sneeuwde een beetje onder... gelukkig maar, want hopelijk betekent dat dat er niet veel boetes uitgedeeld zijn aan de forumleden... :crazy:

Helaas heb ik zelf inmiddels weer een einde gemaakt aan mijn boetevrije periode van een paar maanden (sowieso al een hele prestatie van mij ;)). Ik reed in Delft op de provinciale weg, dacht dat dat 70 was, maar u raad het al: het was 50... dus een boete van € 117,00 op de mat. Balen, maar ja, ik deed het zelf...

MarcoO2

Forumguru
shame on me! ;) Procentueel gezien is het nog veel erger: een snelheidsoverschrijding van maar liefst 40%... ik zal maar niet bij VVN solliciteren! :D

Wasmachineman

Forumguru
Leuk topic dit, kan er aardig over meepraten. Ik ben nogal beinvloedbaar als ik bepaalde muziek heb in mijn auto. 80-er en 90-er jaren muziek zorgen ervoor dat ik altijd een tandje harder vlieg. Afsluitdijk knal ik vaak lekker door en daar ben ik nog nooit geflitst...
Maar verder rijd ik rustig, ik rijd vaak op de A7 en daar wemelt het van de controles.
En ik check altijd mijn rds display en vergelijk met verschillende zenders.:crazy:

van inkel

Forumguru
Laatst in Goes, na een half jaar boete vrij nu in twee minuten twee boete's.
een om 09:27 en een om 09:29.
Beide boete's voor 88 km/u (voor corr.) de eerst waar je 70 mocht de twee de waar de 80 mocht.

Leuk topic dit, kan er aardig over meepraten. Ik ben nogal beinvloedbaar als ik bepaalde muziek heb in mijn auto. 80-er en 90-er jaren muziek zorgen ervoor dat ik altijd een tandje harder vlieg.

Eye of the Tiger, sommige nummers van Queen en Genesis zorgen inderdaad voor een zware rechtervoet. Zelfde geldt voor Nirvana, Guns n'Roses en Metalica...

Vandaag mij er een aantal keren bij de trajectcontrole einde A12 (Utrechtse baan bij Den Haag) op betrapt dat ik toch wel aanzienlijk boven de toegestane 80 km per uur zat. Dreverhaven keeps fingers crossed voor brieven van de lease-maatschappij...

MarcoO2

Forumguru
Nee, het zijn brieven van GGN... net als veel andere mensen schrik ik altijd als ik een GGN-envelop op mijn deurmat aantref... en ben ik telkens weer blij als het alleen maar een pensioenberichtje is en geen doorgestuurde boete...

cvegreen

Forumguru
Wij mogen hier van heel veel geluk spreken , wij hebben de laatste paar jaar boete vrij gereden . Mijn vrouw verwacht wel een brief in de bus van verleden week woensdag , maar ik denk , mmmm al een week geleden en nog geen brief ,dat is goed nieuws . Nu maar hopen dat hij morgen niet in de bus ligt natuurlijk .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan