verkeersboetes per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
Beetje jammer... ik heb er weer eentje van € 99,00 bij... maar ja, dan moet je ook maar geen 145 rijden op de A12!

Swiss

Actief lid
Ik heb 7 jaar geen boete gehad, tot ik eind vorig jaar 2 boetes in 2 weken kreeg: 125 en 128 op de autosnelweg (waar ik 120 mocht). Tweemaal dezelfde inspecteur, dezelfde autosnelweg (wel 40 km uit elkaar).

Toch tweemaal 50 Euro weggegooid geld...

Bothje

Heel gewoon lid
Weer een onderzoekje...
Kwam dit tegen in NRC.next van donderdag 9 april 2009.

Bijlagen

• boete-merk006.jpg
    boete-merk006.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 26

MarcoO2

Forumguru
Ik zie dat ik als mannelijke zakelijke leaserijder een ietwat verhoogd risico loop... :crazy: klopt ook wel, het gemiddeld ligt op 3 per jaar en ik heb met 7 maanden rijden (30.000 km) al 6 boetes binnen... :blush:

Yeti Linka

Actief lid
Met mijn vorige Octavia slechts een bekeuring voor 12 km te hard is de bebouwde kom. Was wel een zure, want hij kwam 14 dagen nadat hij total loss was verklaard binnen.

Ronnie

Forumguru
Ik zie dat ik als mannelijke zakelijke leaserijder een ietwat verhoogd risico loop... :crazy: klopt ook wel, het gemiddeld ligt op 3 per jaar en ik heb met 7 maanden rijden (30.000 km) al 6 boetes binnen... :blush:

Jij krijgt waarschijnlijk geen deurwaarder over de vloer?

Probeer dit eens: niet betalen en wachten tot de deurwaarder langs komt. En vraag hem dan eens hoeveel boetes hij zelf heeft open staan ... :winkie: dan heb je hoogst-individueel vergelijkingsmateriaal!

MarcoO2

Forumguru
Ik denk dat ik dan liever een inventarisatierondje langs mijn collega's op kantoor maak... :D Tegen de tijd dat de deurwaarder langs komt is de hoogte van die initiele boete al verdrievoudigd...

EdK

Forumguru
Maar het kan aan mij liggen, maar vind wel dat de dreiging met een deurwaarder vandaag sneller is dan in de vroegere jaren !!
Of ligt dit aan mij ??
Laatst een herrinnering ( 1e ) en zat meteen al een briefje bij dat als ik nu niet betaalde , dat er een deurwaarder aan de deur zou komen !!

Kost me dan ook nog eens een kop koffie extra !! :D

Ik heb eigenlijk nooit bekeuringen meestal 1 per jaar van rond de 40 euro.
Dit jaar is het mis 1 van 178 euro bij rhoon de matrixborden gaven 70 aan en ik reed 100.
En kreeg er vorige week 1 binnen uit zwitserland 77 euro was nog een kado van de skivakantie in februari.

WillemJan

Forumguru
Laatst had ik er eentje te pakken: fout parkeren in Knokke (B). Met mijn huidige auto heb ik 'maar' 3 bekeuringen gehad waarvan 2 in België.

ikke

Lid
Ik ben deze week een flitspaal vergeten.
Blijkbaar staat hij er nog maar recent en hopelijk werkt hij nog niet. Ik heb geen flits gezien, maar you never know.

Anders wordt het pijnlijk.

Fabia

† In Memoriam
Je hebt tegenwoordig toch flitspalen die niet meer flitsen? Die werken toch geheel digitaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan