Ik snap jullie reacties. Ik heb hem een mail gestuurd en wacht morgen even af. Ik heb ook zijn mobielenummer niet, dus bellen zal dan lastig worden.
Morgen krijg ik ook meer te horen van de potentiële koper van mijn huidige Skoda. Die paar extra dagen maken nu het verschil niet meer. De ellende is al groot genoeg. Ik heb er nu niets aan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Zij doen hun best voor me, daar ben ik zeker van. geloof me maar dat ik ze echt wel verteld heb dat ik 'niet blij' ben.
M.i heb je gelijk, je kunt nu beter even afwachten... de dealer zal echt zijn best doen en geef hun de kans om de fout te herstellen, hoe vervelend het ook voor jou is.
Ik hoop dat je snel over nieuwe auto naar jouw wensen kan beschikken (en met sportstoelen)
ik denk niet dat ze daar tijd voor hebben.Ik heb inderdaad ook met Edwin Rommens gesproken.
Ik heb hen duidelijk verteld dat ik zeer tevreden ben over hun en het bedrijf de Rijk. In dit geval valt hen niets te verwijten en vertrouw ik op hun inzet voor een goede en klantvriendelijke afwikkeling. In dit geval zijn er meerdere partijen die er stevig van balen!
Misschien dat men hier wel mee leest?
En hij zit met die verliezen die uiteindelijk de importeur cq fabriek niet zullen dragen !
Uiteraard zal je dealer ook balen , want die krijgt straks een wagen terug met meer KM dan hij ingeschat had bij de taxsatie toendertijd.
Tevens heeft hij jou er meer voor betaald dan dat hij straks aan winst er op verdiend !
En hij zit met die verliezen die uiteindelijk de importeur cq fabriek niet zullen dragen !
Al met al is het een trieste zaak waar je nog menig dag van zult balen tot de goede is aangekomen !!
De problemen worden langzaam groter.
Door de veranderingen per 1 januari is de auto mogelijk niet meer leverbaar zoals wij hem besteld hebben.
Nu is Skoda ook begonnen met het leveren van pakketten waardoor er geen afzonderlijke opties meer te bestellen zijn.
Ik heb een gesprek met de dealer gehad aan de telefoon en heel duidelijk aangegeven dat het zeker niet ons probleem moet worden..
zeggen...dan hebben we een probleem. En ik geloof dat we daar nu ongeveer aangekomen zijn.
De fabriek/dealer hebben een probleem, jij niet. Laat het probleem daar waar het hoort te zijn!
Maar kun je eventueel niet de "verkeerde" auto houden, en die dan met "korting" krijgen of met extra (andere) opties
ik bedoel het enige wat je mist is de pdc, de radio en de auto-airco???