Verkeerde auto geleverd!

ZeroNRG

Senior Member
best wel knullig, ook van de Dealer zelf om vooraf de auto niet te controleren (voordat ze je gingen contacten)

octaviabas

Senior Member
das balen...
Lijkt me dat de sportzetels wel eraf moeten kunnen

maare pdc kan ik nog wel enigsins begrijpen maar een bandencontrolesysteem :ahum:
controleert de auto dan of je alle 4 de banden nog hebt ?

ik begrijp dat het een dealer ws uit Roosendaal. A de Rijk??
toen ik mijn suberb ging ophalen bleek dat de elec. bestuurdersstoel die ik besteld had er ook in zat , alleen de bijrijdersstoel was ook electrisch.
Bij het bestellen van de auto was de elec. bestuurdersstoel een optie die een week later tot de standaard uitrusting behoorde. de elec. bijrijdersstoel is wel een optie gebleven.(400,-)
ik heb nu dus een elec stoel die ik niet besteld heb gratis. PON wilde hierin geen vergoeding aan de dealer toekennen. Op het bestelformulier stond toch echt duidelijk "betuurdersstoel".

jaspernl

Actief lid
maare pdc kan ik nog wel enigsins begrijpen maar een bandencontrolesysteem :ahum:
controleert de auto dan of je alle 4 de banden nog hebt ?

Nee hoor... Deze optie controleert je bandenspanning.
Als er nl 1 band lek is, zal deze sneller gaan ronddraaien dan de andere 3 (de diameter wordt immers kleiner). En dat detecteert de auto (meer specifiek: de ABS sensor).
That's all. Eigenlijk is het niet meer dan Simply Clever gebruik maken van de ABS sensoren (wat overigens ook geldt voor de ESP optie...).

911gt2

Actief lid
best wel knullig, ook van de Dealer zelf om vooraf de auto niet te controleren (voordat ze je gingen contacten)
Gebeurt vaker hoor...

Mijn auto had het verkeerde navigatiesysteem en men was vergeten de ramen te tinten :shocked:

1 blik op de order was voldoende geweest om alles gewoon goed af te leveren want het stond er echt op.

Sterke met wachten. Ik moet zeggen datik weet hoe je je voelt en dat het sportinterieur idd een mooie tegemoetkoming zou zijn.

Maarten

Forumguru
Bedankt voor al jullie reacties!

Helaas heb ik vandaag niets van de dealer gehoord. Hij zou vandaag bellen.
Ben benieuwd of dit positief of negatief voor me is!

Wachten is echt geen hobby van me!

Dat is inderdaad een enorme sof. Je kijkt ergens naar uit en dat dit. Dat zoiets 3 keer fout kan gaan (eindcheck fabriek, Pon en dealer). Daar mag zeker iets tegenover staan.

Die heeft mij ook geholpen tot hier toe niets dan lof over hem.
Bel hem ff zelf op dan weet je toch wat meer.

Maarten

Forumguru
Die heeft mij ook geholpen tot hier toe niets dan lof over hem.

Die mening deel ik ook helemaal met je. Ik heb begrepen dat men het in de fabriek gewoon niet goed heeft gedaan. Niet de Business Edition en die had ik toch echt besteld.

Maarten

Forumguru
Ik snap jullie reacties. Ik heb hem een mail gestuurd en wacht morgen even af. Ik heb ook zijn mobielenummer niet, dus bellen zal dan lastig worden.
Morgen krijg ik ook meer te horen van de potentiële koper van mijn huidige Skoda. Die paar extra dagen maken nu het verschil niet meer. De ellende is al groot genoeg. Ik heb er nu niets aan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Zij doen hun best voor me, daar ben ik zeker van. geloof me maar dat ik ze echt wel verteld heb dat ik 'niet blij' ben.

Bovenaan Onderaan