Verkeerde auto geleverd!

Ik begrijp dat je je rustig wil houden.
Als je wilt ik heb zijn mobielnummer stuur maar een mailtje als je hem wilt.

Groetjes Steve

octofreak

Actief lid
Ik snap jullie reacties. Ik heb hem een mail gestuurd en wacht morgen even af. Ik heb ook zijn mobielenummer niet, dus bellen zal dan lastig worden.
Morgen krijg ik ook meer te horen van de potentiële koper van mijn huidige Skoda. Die paar extra dagen maken nu het verschil niet meer. De ellende is al groot genoeg. Ik heb er nu niets aan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Zij doen hun best voor me, daar ben ik zeker van. geloof me maar dat ik ze echt wel verteld heb dat ik 'niet blij' ben.

M.i heb je gelijk, je kunt nu beter even afwachten... de dealer zal echt zijn best doen en geef hun de kans om de fout te herstellen, hoe vervelend het ook voor jou is.

Ik hoop dat je snel over nieuwe auto naar jouw wensen kan beschikken (en met sportstoelen:yeah:)

M.i heb je gelijk, je kunt nu beter even afwachten... de dealer zal echt zijn best doen en geef hun de kans om de fout te herstellen, hoe vervelend het ook voor jou is.

Ik hoop dat je snel over nieuwe auto naar jouw wensen kan beschikken (en met sportstoelen:yeah:)

Ik heb gister nog met Edwin Rommens gesproken dat dit bericht op het forum stond. Hij vond het ook zeer klo...
Pon zal zich er wel weer vanaf houden. Op mijn sub hebben ze de bijrijdersstoel ook elec. gemaakt terwijl dat niet op de bestelbon stond.
Ze zullen er wel druk mee bezig zijn. Pon zal natuurlijk niet gelijk zeggen dat er morgen een andere op de stoep staat.
Ik heb zelf een eigen bedrijf en weet hoe ongeduldig mensen zijn. maar bij jou kan ik het me voorstellen. suc6 verder

Maarten

Forumguru
Ik heb inderdaad ook met Edwin Rommens gesproken.
Ik heb hen duidelijk verteld dat ik zeer tevreden ben over hun en het bedrijf de Rijk. In dit geval valt hen niets te verwijten en vertrouw ik op hun inzet voor een goede en klantvriendelijke afwikkeling. In dit geval zijn er meerdere partijen die er stevig van balen!

Misschien dat men hier wel mee leest?

Ik heb inderdaad ook met Edwin Rommens gesproken.
Ik heb hen duidelijk verteld dat ik zeer tevreden ben over hun en het bedrijf de Rijk. In dit geval valt hen niets te verwijten en vertrouw ik op hun inzet voor een goede en klantvriendelijke afwikkeling. In dit geval zijn er meerdere partijen die er stevig van balen!

Misschien dat men hier wel mee leest?
ik denk niet dat ze daar tijd voor hebben.

Maarten

Forumguru
Nu in ider geval niet! Ze zitten nu aan de onderhandelingstafel voor mijn sportinterieur (denk ik).

Ben er zeker van dat ze hun best doen.
Ben daar tot hier toe altijd zeer vriendelijk en correct behandeld.
Tot nu toe niets dan lof over deze garage

Maarten

Forumguru
De problemen worden langzaam groter.
Door de veranderingen per 1 januari is de auto mogelijk niet meer leverbaar zoals wij hem besteld hebben.
Nu is Skoda ook begonnen met het leveren van pakketten waardoor er geen afzonderlijke opties meer te bestellen zijn.
Ik heb een gesprek met de dealer gehad aan de telefoon en heel duidelijk aangegeven dat het zeker niet ons probleem moet worden.

A.s. donderdag hebben we een afspraak bij de dealer om de koppen bij elkaar te steken en te bezien waar de problemen zitten.

Ik heb in ieder geval ook al aangegeven dat ik er problemen mee heb om op eigen risico mijn huidige Skoda te blijven rijden.

Wordt vervolgd...ik baal als een stekker. Dat is na het gesprek van zojuist zeker niet minder geworden.

EdK

Forumguru
Uiteraard zal je dealer ook balen , want die krijgt straks een wagen terug met meer KM dan hij ingeschat had bij de taxsatie toendertijd.
Tevens heeft hij jou er meer voor betaald dan dat hij straks aan winst er op verdiend !
En hij zit met die verliezen die uiteindelijk de importeur cq fabriek niet zullen dragen !

Al met al is het een trieste zaak waar je nog menig dag van zult balen tot de goede is aangekomen !!

cvegreen

Forumguru
Uiteraard zal je dealer ook balen , want die krijgt straks een wagen terug met meer KM dan hij ingeschat had bij de taxsatie toendertijd.
Tevens heeft hij jou er meer voor betaald dan dat hij straks aan winst er op verdiend !
En hij zit met die verliezen die uiteindelijk de importeur cq fabriek niet zullen dragen !

Al met al is het een trieste zaak waar je nog menig dag van zult balen tot de goede is aangekomen !!

Dat klopt als een bus ,ik hoop voor u dat alles snel afgehandeld raakt en dat je terug met een brede glimlach achter het stuur zit van je nieuwe skoda.

Fabia

† In Memoriam
De problemen worden langzaam groter.
Door de veranderingen per 1 januari is de auto mogelijk niet meer leverbaar zoals wij hem besteld hebben.
Nu is Skoda ook begonnen met het leveren van pakketten waardoor er geen afzonderlijke opties meer te bestellen zijn.
Ik heb een gesprek met de dealer gehad aan de telefoon en heel duidelijk aangegeven dat het zeker niet ons probleem moet worden..

Het is dus een fout van de fabriek, dus die moet het toch oplossen. En volgens mij is het dan wel mogelijk om te leveren zoals besteld is. De opties worden daar toch ingebouwd.

Maarten

Forumguru
Maar als zij
zeggen...dan hebben we een probleem. En ik geloof dat we daar nu ongeveer aangekomen zijn.
Ik zit al een uur aan tafel om hier alvast alles op een rij te zetten wat ik besteld heb en hoe we dat in een volgende bestelling ook compleet krijgen. Wat een klus.
De lol raakt er af.

Hetzer

Forumguru
Maar kun je eventueel niet de "verkeerde" auto houden, en die dan met "korting" krijgen of met extra (andere) opties

ik bedoel het enige wat je mist is de pdc, de radio en de auto-airco???

KaleFietsbel

Actief lid
Zoals een leermeester van me altijd zei: je moet niet van jouw probleem mijn probleem maken!

De fabriek/dealer hebben een probleem, jij niet. Laat het probleem daar waar het hoort te zijn!

KaleFietsbel

Actief lid
Het verhaal van de pakketten is een commercieel marketing verhaal, ze hebben echt de fabriek niet aangepast.

Als ze je wagen willen maken, kunnen ze hem maken!

Maarten

Forumguru
Maar kun je eventueel niet de "verkeerde" auto houden, en die dan met "korting" krijgen of met extra (andere) opties

ik bedoel het enige wat je mist is de pdc, de radio en de auto-airco???

Maar dat zijn nou net de dingen die essentieel voor de keuze waren.
PDC-Climatronic-Overhead II-bandenspanningcontrolesysteem-middenarmsteun- het zit er allemaal niet op.
Wat dat betreft ben ik dan maar een rare. Ik wil hebben waar ik voor gekozen heb. Ik koos er niet voor niets voor. Ik heb de dealer aangegeven dat ik hem niet wil, ook niet met korting.

Bovenaan Onderaan