VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
Na ruim 4 maanden verbouwen van het VePreda pand is het morgen, 16 april, dan zover dat deze zaak een feestelijke heropening mag beleven. :cheer:
Uiteraard worden er weer foto's gemaakt, waarvan zeker een aantal weer hier te zien zullen zijn.
 

Bijlagen

  • opening-018.jpg
    opening-018.jpg
    226,7 KB · Weergaven: 10
  • opening-019.jpg
    opening-019.jpg
    230,2 KB · Weergaven: 10
  • opening-016.jpg
    opening-016.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 12
  • opening-017.jpg
    opening-017.jpg
    94,1 KB · Weergaven: 13

Hetzer

Forumguru
oja, ik had ook nog wat voor jou, maar dat neem ik zaterdag wel mee, ik ga vanavond vanuit me werk naar spijkenisse
 

Bothje

Heel gewoon lid
Net terug van de openings handeling van VePreda Autostudio.
Het was heeeeeeeeeeeeel erg druk met genodigden en onverwachte gasten, zoals de topman van Skoda Nederland.
Werd samen met mevrouw Bothje nog even in het zonnetje gezet :blush: als dank voor de mooie foto's hier op het forum en de mooie diashow presentatie welke deze week is gereed gekomen en die op deze avond zijn publieke premiere beleefde.
Tot vanmiddag is er nog druk gewerkt om echt het laatste puntje op de laatste i te zetten. Dat is zeker gelukt.
Complimenten voor Hans en Riet, en het hele Vepreda team :xyxthumbs:

Wegens andere verplichtingen volgen de foto's van deze avond op een later tijdstip.
 

Hetzer

Forumguru
Ik kan me niet anders dan aansluiten bij Bothje, het was weer een erg geslaagde avond, alles was tot op de puntjes geregeld, niet alleen Bothje werd in het zonlicht gezet, maar ook Hans zelf, hij krijg officieel de tweede prijs uitgereikt van de hoogste baas van Skoda Nederland. Het is nog nooit voorgekomen dat een dealer achtereenvolgend , 2 keer eerste en 1 keer tweede is geworden...
Een echte prestatie om op dit niveau te blijven aldus de hoogste baas van Skoda..
 

Bothje

Heel gewoon lid
Wegens andere verplichtingen volgen de foto's van deze avond op een later tijdstip.
Het wordt later als verwacht, want mijn computer thuis heeft kuren. lijkt op een voedingsprobleem.
Vanmorgen netjes afgesloten maar vanavond was er geen leven meer in te krijgen :confused:
 

Bothje

Heel gewoon lid
:ot:
Het wordt later als verwacht, want mijn computer thuis heeft kuren. lijkt op een voedingsprobleem.
Vanmorgen netjes afgesloten maar vanavond was er geen leven meer in te krijgen :confused:
Heb er zelf nog wat aan proberen te doen, een passende voeding had ik niet, dus maar naar de hulptroepen.
Jaap heeft zich er over gebogen en een nieuwe voeding geplaats, omdat alles er op duidde dat de voeding stuk was. Dit mocht niet baten. Met wat trucjes het moederboard van spanning proberen te voorzien, maar die gaf geen krimp en bleef "dood".
Ter plekke besloten dat ik een andere pc wilde die op voorraad stond. Het is een zwarte kast geworden. Deze kon wat ik wilde voor o.a. mijn foto's. Wat geheugen modules erbij geprikt (2GB) en een grote externe harde schijf (1TB), konden we de data veilig gaan stellen van de twee oude harde schijven. Dit is uiteindelijk gelukt, dus de foto's heb ik nog, maar wat duurt dat een tijd eer dat alles is overgeschreven via USB.....
En dan thuis kom je er achter dat je zelf nog vele programma's, waar je steeds mee werkt, weer moet installeren. Een backup alleen is blijkbaar niet voldoende. En dan alle wachtwoorden en toegangs codes zien te achterhalen, je wordt er :mad: van.
Het is nog steeds alsof ik achter iemand anders zijn computer zit, dat zal nog wel even duren eer alles weer naar wens is....

Nu weer verder met de verbouwing bij VePreda...........
 

Bijlagen

  • Afbeelding 169.jpg
    Afbeelding 169.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 28
  • Afbeelding 172.jpg
    Afbeelding 172.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 22
  • Afbeelding 173.jpg
    Afbeelding 173.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 22
  • Afbeelding 174.jpg
    Afbeelding 174.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 23

Bothje

Heel gewoon lid
De schilders die in bericht 137 en 138 zo lekker bezig waren hebben Hans nog wat extra grijze haren bezorgd :mad::biggthumpdown:. De hoogwerkers zijn zo zwaar dat ze vanaf de straat moeten werken in plaats vanaf de stoep.
De stoep was net bestraat en door deze zware hoogwerkers weer compleet aan gort gereden.
Dus net voor de opening is de stoep nog opnieuw bestraat :923:
 

Bijlagen

  • IMG_0628.jpg
    IMG_0628.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 23
  • IMG_0629.jpg
    IMG_0629.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 17
  • IMG_0646.jpg
    IMG_0646.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 19

Bothje

Heel gewoon lid
Op deze openingsavond liep ik al wat in het rond, samen met Hetzer, totdat Pepijn me aan mijn jasje trok.
Of ik maar naar beneden wilde komen. Hans staat op je te wachten en wil je op het "podium" hebben.
 

Bijlagen

  • IMG_0590.jpg
    IMG_0590.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 33

Fabia

† In Memoriam
Ik was vandaag bij Vepreda en moet zeggen dat het erg mooi geworden is. Je herkent het bijna niet meer terug. Ook de lage ramen zorgen voor een mooie uitstraling. Het ziet er erg professioneel uit.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Bloemen voor Bothje

Was ik beneden, wilde Hans dat mijn vrouw er ook bij kwam.

Na een leuk verhaal over mijn schitterende foto's van de verbouwing en de diashow die deze avond ook op het door de aannemer gesponsorde scherm te zien was, kregen we een mooie bos bloemen en een dinercheque te besteden bij een restaurant in de omgeving.
:blush:Stond een beetje met een mond vol tanden na zoveel complimenten.......

@ Hetzer: bedankt voor het knippen van deze foto's
 

Bijlagen

  • IMG_0591.jpg
    IMG_0591.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 39
  • IMG_0593.jpg
    IMG_0593.jpg
    90,2 KB · Weergaven: 36
  • IMG_0594.jpg
    IMG_0594.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 37
  • IMG_0598.jpg
    IMG_0598.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 38

EdK

Forumguru
Was ik beneden, wilde Hans dat mijn vrouw er ook bij kwam.

Na een leuk verhaal over mijn schitterende foto's van de verbouwing en de diashow die deze avond ook op het door de aannemer gesponsorde scherm te zien was, kregen we een mooie bos bloemen en een dinercheque te besteden bij een restaurant in de omgeving.
:blush:Stond een beetje met een mond vol tanden na zoveel complimenten.......

@ Hetzer: bedankt voor het knippen van deze foto's


Joh dat is harstikke leuk ! Neem aan dat het niet met gedaan is door je om dit te krijgen , maar dat het spontaan ontstaan is mbt ons hier op forum te plezieren !
En dan is het leuk van de dealer dat hij hier toch aan denkt, ik vind het verdiend , want heb met plezier de foto's bekenen ! En ik woon zeker niet in de buurt maar als ik eens in de buurt zou zijn dan ga ik wel een bakkie koffie scoren !!

Nogmaals vind ik dat je het verdiend en geniet dan ook met je vrouw van het etentje !
 

Bothje

Heel gewoon lid
Joh dat is harstikke leuk ! Neem aan dat het niet met gedaan is door je om dit te krijgen , maar dat het spontaan ontstaan is mbt ons hier op forum te plezieren !
En dan is het leuk van de dealer dat hij hier toch aan denkt, ik vind het verdiend , want heb met plezier de foto's bekenen ! En ik woon zeker niet in de buurt maar als ik eens in de buurt zou zijn dan ga ik wel een bakkie koffie scoren !!

Nogmaals vind ik dat je het verdiend en geniet dan ook met je vrouw van het etentje !
Inderdaad zijn alle foto's met plezier gemaakt om hier op het forum te laten zien wat er zo al komt kijken bij een verbouwing. Meestal zien we alleen het resultaat...
Van alle foto's heb ik een leuke diapresentatie met beweging etc, gemaakt die in de showroom draaide. Mijn dealer en het personeel waren hier zeer content mee. Ook van de diverse direct betrokkenen, zoals aannemer, maar ook van de directie Skoda-Nederland, kreeg ik complimenten.
Het eten zal ons dan ook gaan smaken.....
 

Bijlagen

  • dinercheque003.jpg
    dinercheque003.jpg
    100,5 KB · Weergaven: 16

Bothje

Heel gewoon lid
:ot:Op de dag van de opening is begonnen met de verbouwing van het pand van de overburen.
 

Bijlagen

  • IMG_0627.jpg
    IMG_0627.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 13
  • krant-molen005BR.jpg
    krant-molen005BR.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 14

Bothje

Heel gewoon lid
Ook de directie van VP-holding werd op deze avond bedankt door Hans.
 

Bijlagen

  • IMG_0601.jpg
    IMG_0601.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 21
  • IMG_0602.jpg
    IMG_0602.jpg
    92 KB · Weergaven: 17
  • IMG_0604.jpg
    IMG_0604.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 17

Bothje

Heel gewoon lid
Daarna was het de directie van Skoda-Nederland die bedankt werd door Hans.
 

Bijlagen

  • IMG_0606.jpg
    IMG_0606.jpg
    83,1 KB · Weergaven: 17

Bothje

Heel gewoon lid
Jan Peter Oving nam al rap de microfoon over om Hans en zijn team te complimenteren met de grote inspanning die verricht is de afgelopen maanden om tot dit fantastische resultaat te komen.
Het was al bekend maar nogmaals werd onderstreept dat Skoda zeer blij is met VePreda.....
 

Bijlagen

  • IMG_0611.jpg
    IMG_0611.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 22
  • IMG_0613.jpg
    IMG_0613.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 17
  • IMG_0616.jpg
    IMG_0616.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 13
  • IMG_0618.jpg
    IMG_0618.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 18

Bothje

Heel gewoon lid
Natuurlijk was de plaatselijke pers aanwezig om dit mooie moment vast te leggen.
 

Bijlagen

  • IMG_0620.jpg
    IMG_0620.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 21
  • IMG_0621.jpg
    IMG_0621.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 25
  • krant004RB.jpg
    krant004RB.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 29

Bothje

Heel gewoon lid
De echte medaille hangt ook in de zaak en is voor iedereen te bewonderen.
 

Bijlagen

  • IMG_0640.jpg
    IMG_0640.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 13
  • IMG_0642.jpg
    IMG_0642.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 17
  • IMG_0644.jpg
    IMG_0644.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 12
  • IMG_0645.jpg
    IMG_0645.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan