VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
Na het officiele gedeelte was er voor iedereen de mogelijkheid om overal zelf een kijkje te nemen onder het genot van een hapje en een drankje. De muzikale omlijsting van het geheel was ook weer goed verzorgd.....
 

Bijlagen

  • IMG_0631.jpg
    IMG_0631.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 35
  • IMG_0632.jpg
    IMG_0632.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 34
  • IMG_0588.jpg
    IMG_0588.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 30
  • IMG_0586.jpg
    IMG_0586.jpg
    89 KB · Weergaven: 33
  • IMG_0639.jpg
    IMG_0639.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 30

Bothje

Heel gewoon lid
Bothje in de krant

Het is een beetje vreemd om jezelf in de krant (autogids) tegen te komen....maar wel ontzettend leuk :blush:
 

Bijlagen

  • openingkrant007.jpg
    openingkrant007.jpg
    97 KB · Weergaven: 48
  • openingkrant008.jpg
    openingkrant008.jpg
    102,6 KB · Weergaven: 53

Bothje

Heel gewoon lid
:ot:
oja, ik had ook nog wat voor jou, maar dat neem ik zaterdag wel mee, ik ga vanavond vanuit me werk naar spijkenisse
Nogmaals bedankt voor deze :xyxthumbs:
 

Bijlagen

  • IMG_1005.jpg
    IMG_1005.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 8
  • IMG_1008.jpg
    IMG_1008.jpg
    97 KB · Weergaven: 10

Bothje

Heel gewoon lid
Was vandaag nog even bij Hans in het pand en het blijkt dat de nieuwe vlag er goed bijhangt.
Er staan weer veel wagens op hun nieuwe berijder te wachten...

Met de storm van vorige week is er een boom omgewaaid op de plaats waar de occasions staan geparkeerd. Veel schade. Het neven effect is dat nu de boom weg is er meer licht op de auto's is en er geen harsplekken meer op komen....
 

Bijlagen

  • IMG_2764.jpg
    IMG_2764.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 22
  • IMG_2768.jpg
    IMG_2768.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 27
  • IMG_2769.jpg
    IMG_2769.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 25
  • IMG_2771.jpg
    IMG_2771.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 25
  • IMG_2773.jpg
    IMG_2773.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 24

EdK

Forumguru
en nog steeds geen baan ( part time ) aangeboden gekregen als promotor ?
En nog genoten van het etentje met je vrouw van de tegoedbon die je gekregen had ?
 

Bothje

Heel gewoon lid
En nog genoten van het etentje met je vrouw van de tegoedbon die je gekregen had ?
Dit zit nog steeds in de pipeline en zodra mijn vrouw zich wat beter voelt gaan we hier zeker van genieten.
en nog steeds geen baan ( part time ) aangeboden gekregen als promotor ?
Neen, maar dat is ook niet de insteek geweest van de nieuwtjes in dit topic, zie bericht #1.
De foto's zijn wel bij héél veel mensen in de smaak gevallen. Heb ook een verzoek ontvangen van de VP-groep om voor hun nieuwe campagne de fotografie te doen. Dus binnenkort zie je daar meer van mijn foto's verschijnen....
 

Bijlagen

  • IMG_2869.jpg
    IMG_2869.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 25
  • IMG_2849.jpg
    IMG_2849.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 21
  • IMG_2788.jpg
    IMG_2788.jpg
    92 KB · Weergaven: 25

Bothje

Heel gewoon lid
De verbouwings carrousel loopt bijna op z'n eind.
In het gedeelte van het grote gebouw waar eerst Vepreda was gevestigd, is nu gevestigd het VP-bedrijfswagen gedeelte. Volgende week 18 & 19 juni is dit voor een ieder te bezichtigen tijdens de open dagen. Er wordt dan gelijk een andere naam opgeplakt: Bedrijfswagencentrum Voorne-Putten.
 

Bijlagen

  • Uitnodiging_VoornePutten_Pagina_1.jpg
    Uitnodiging_VoornePutten_Pagina_1.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 16
  • Uitnodiging_VoornePutten_Pagina_2.jpg
    Uitnodiging_VoornePutten_Pagina_2.jpg
    109,7 KB · Weergaven: 23

Hetzer

Forumguru
En nu twee jaar later krijgt het interieur en het exterieur weer een andere look, dit allemaal ivm de nieuwe huis stijl, het word in ieder geval erg fris!!!!!!!!! en modern

2rp8s2o.jpg


2mg4cya.jpg
 

Captain Hook

Forumguru
Mooi allemaal zo'n verbouwing. Maar wat heb ik daar aan als nuchtere Skoda klant?

"Wie zal dat betalen? Zoe. Wie zal dat betalen? Zoete lieve Gerrit. Wie zal dat betalen? Zoete lieve Gerritje Wie zal dat. Wie zal dat betalen? ..."
 

MarcoO2

Forumguru
Mooi allemaal zo'n verbouwing. Maar wat heb ik daar aan als nuchtere Skoda klant?
Bij de Vallei Auto Groep in Veenendaal is de Skoda-hoek (die net nieuw geopend is) ook al in de nieuwe stijl in gericht. Ziet er fris en strak uit. En daar wordt ik, als nuchtere Skoda-klant, toch wel vrolijk van!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Dit wordt de landelijke uitstraling voor elke dealer......

Deze verjongingskuur is al maanden geleden aangekondigd.
Zal het binnenkort eens met eigen ogen gaan bekijken.
 

Fabia

† In Memoriam
Inderdaad, op het moment dat ik de RR kocht bij Verdaat waren ze daar ook druk met verfen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan