VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
Ze hebben schitterend verbouwd en het mag gezegd worden dat je een mooie foto reportage gemaakt hebt !
Dank voor je compliment, in dit draadje zijn nu ongeveer 200 van de gemaakte opnames te zien. Hoevaak komt het voor dat zo een soort verbouwing op de voet is gevolgd door een forumlid?
Ben nu bezig er een DVD fotoshow van te maken voor o.a. de aankomende meeting :winkie:
Maar waar ik me echt groen en groen aan erger is op foto 1 en 2 waar we mooie nieuwe kozijnen zien en dan een muurtje van schat 30 a 40 cm hoog waar echt voor de finish in touch even een hoge druk spuit overheen moet om het vuil van het boren zagen in de muur even te verwijderen
Dan nog even een paar grasmatjes in het tuincentrum scoren en dan lijkt het een topzaak dat het al is !!

Of loop ik nu hier te zeiken of te zijken ??
Deze opmerking heb je dacht ik al eens gemaakt.
Zoals je op mijn nachtfoto's van zondagavond kunt zien, is het stoepje door de eigenaar (gemeente Spijkenisse) op verzoek van Vepreda aangepast.
Verder is de verbouwing nog niet helemaal klaar en verwacht wordt, dat de laatste puntjes nog voor de open dagen, over twee weken, zijn afgerond :cheer:
 

Captain Hook

Forumguru
Blijf het gewaagd vinden om in deze barre economische tijden zoveel poen in een nieuwe werkplaats/showroom te steken. Waarschijnlijk was het allemaal al gepland voor de financiele crisis
Petje af voor de lef! :crazy:

En nu maar hopen dat er geen Autodrome debacles volgen
 

Bothje

Heel gewoon lid
volgende week vrijdag de introductie van de Seat Exeo, met een demo van tom coronel, bij Vip-Autostudio
Omdat het een hele caroussel van verbouwingen is, is Seat de eerste die klaar is en daarna volgt Skoda VePreda met de open dagen.
Zag nog een stukje in de Autogids betreffende Tom Coronel op vrijdagavond. Ik mag die avond werken en mis daar CGO en Hetzer (zie de foto's wel ergens verschijnen)
 

Bijlagen

  • seat-015.jpg
    seat-015.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 18

Hetzer

Forumguru
Blijf het gewaagd vinden om in deze barre economische tijden zoveel poen in een nieuwe werkplaats/showroom te steken. Waarschijnlijk was het allemaal al gepland voor de financiele crisis
Petje af voor de lef! :crazy:

En nu maar hopen dat er geen Autodrome debacles volgen

Tuurlijk was het geplant voor de "crisis", maar ik geloof wel dat Vepreda er goed voor staat, is al een paar jaar de best verkopende dealer, ook hebben zij opzich weinig werknemers, en huren zij het pand, wat aanzienlijk scheelt in de kosten.
 

van inkel

Forumguru
Blijf het gewaagd vinden om in deze barre economische tijden zoveel poen in een nieuwe werkplaats/showroom te steken. Waarschijnlijk was het allemaal al gepland voor de financiele crisis
Petje af voor de lef! :crazy:

Niets doen is achteruitgang, ik ben voor de aanval. Wij hebben bijv. een extra verkoper aangetrokken.
 

Hetzer

Forumguru
Ik weet uit betrouwbare bron dat Vepreda dit jaar niet dealer van het jaar is geworden, na twee keer jaar achter elkaar eerste geworden te zijn, zijn ze nu op de tweede plaats geeindigd
Een van de redenen dat ze dit jaar net niet gwonnen hebben is het feit dat er nu meer dealers mogen meedoen, vroeger mochten alleen dealers mee doen die meer dan 300 auto's verkochten , nu mochten er ook dealers mee doen die tussen de 180 en 300 auo's verkocht hebben. Dit waren er in totaal nu 70 , daar is Vepreda nu tweede van geworden, de winnaar weet ik ook al, maar die hou ik nog even voor me....

maar Hans, alsnog gefeliciteerd met je schitterende podium plaats!!!!!!!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik weet de winnaar ook, ik hoorde het van de verkoper van Van Loon vandaag. Maar waarom hou je het voor je?
 

Captain Hook

Forumguru
volgens mij is het nog niet officieel bekend gemaakt
Volgens mij stond het bij ons al in de krant.
Skoda Dealer Holsch in Lelystad.

En als je daar binnen gaat kijken, dan zie je dat een mooie fraaie, blingbling showroom absoluut niet heeft bijgedragen aan hun titel!
Juist de soberheid (die vind ik bij het merk passen) siert hun.

ps: het staat ook gewoon op de skoda site hoor.
http://www.skoda.nl/holsch/
 

Hetzer

Forumguru
De exclusieve opening van Vepreda is op donderdag 16 april, ik heb vandaag de uitnodiging gekregen, wie komt er nog meer van het forum??
 

Bothje

Heel gewoon lid
De exclusieve opening van Vepreda is op donderdag 16 april, ik heb vandaag de uitnodiging gekregen, wie komt er nog meer van het forum??

Wat denk je zelf :tongue: kom waarschijnlijk met vrouwlief zo tegen zevenen (19.00 uur).
Maak nog even (hoewel even, is toch niet zo simpel als ik dacht) een DVD show van de vele foto's, komt helemaal goed......

ik ben net bij de opening van VIP geweest
En? Hoe was de demo met Coronel? Kiekjes zie ik net hier :xyxthumbs:.
 

Hetzer

Forumguru
Wat denk je zelf :tongue: kom waarschijnlijk met vrouwlief zo tegen zevenen (1900).
Maak nog even (hoewel even, is toch niet zo simpel als ik dacht) een DVD show van de vele foto's, komt helemaal goed......


En? Hoe was de demo met Coronel? Kiekjes zie ik net hier :xyxthumbs:.


Demo was echt TOP, de complete avond bij VIP was geslaagd, een toffe Peer die Tom....
Bijna de comlete crew van Vepreda/Voorne-Putten was aanwezig echt super gezelli!!!!, lekkere hapjes en genoeeeeeeeeeeeeeeg drankjes :473:
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ben vanmiddag even bij VePreda langs geweest om de dia show op DVD af te geven voor de komende open dagen (vrijdag en zaterdag aanstaande). Het is een presentatie geworden van ongeveer een half uur met ruim 600 afbeeldingen vanaf de eerste tekenen van verbouwen tot vorige week.
Een aantal foto's die vandaag zijn genomen staan dan ook hier.....
Alle lampen hangen nu in de showroom en zijn ook nodig, ondanks de vergrote ramen.
 

Bijlagen

  • IMG_0504.jpg
    IMG_0504.jpg
    97 KB · Weergaven: 17

Bothje

Heel gewoon lid
De verbouwing van Vepreda is deze week "helemaal" klaar, daarom zijn de schilders nog even aan de gang om alles zo goed mogelijk tip-top in orde te maken.
 

Bijlagen

  • IMG_0509.jpg
    IMG_0509.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 17
  • IMG_0518.jpg
    IMG_0518.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 14
  • IMG_0506.jpg
    IMG_0506.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 10

Bothje

Heel gewoon lid
De schilder is wel secuur bezig.............
 

Bijlagen

  • IMG_0541.jpg
    IMG_0541.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 14
  • IMG_0550.jpg
    IMG_0550.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 8
  • IMG_0554.jpg
    IMG_0554.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 10

Bothje

Heel gewoon lid
De oude ingang van VePreda is ook wat gewijzigd voor de bedrijfs auto's en en dit gedeelte nadert ook zijn voltooing.
 

Bijlagen

  • IMG_0507.jpg
    IMG_0507.jpg
    89 KB · Weergaven: 16

Bothje

Heel gewoon lid
Waar eerst de Skoda werkplaats was, is dit gedeelte nu weer in gebruik genomen door de schade herstel afdeling van het VP-concern.
Daar gaat nu de grote verbouwing verder.
 

Bijlagen

  • IMG_0560.jpg
    IMG_0560.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 25
  • IMG_0562.jpg
    IMG_0562.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan