VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
De verbouwing is op één oor na gevild, nog wat lampen ophangen en hier en daar nog een likje verf.........
 

Bijlagen

  • IMG_9705.jpg
    IMG_9705.jpg
    108,3 KB · Weergaven: 14
  • IMG_9707.jpg
    IMG_9707.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9703.jpg
    IMG_9703.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 16

Bothje

Heel gewoon lid
De receptie balie ziet er tip-top uit en wordt zo te zien druk gebruikt.
 

Bijlagen

  • IMG_9708.jpg
    IMG_9708.jpg
    94,7 KB · Weergaven: 20
  • IMG_9734.jpg
    IMG_9734.jpg
    95 KB · Weergaven: 17
  • IMG_9733.jpg
    IMG_9733.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 20
  • IMG_9732.jpg
    IMG_9732.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 20

Bothje

Heel gewoon lid
Ook de personeels ruimte is een behoorlijke vooruitgang te noemen, met "kunst" aan de muur, maar zonder dienstmeisje...........
 

Bijlagen

  • IMG_9713.jpg
    IMG_9713.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 18
  • IMG_9716.jpg
    IMG_9716.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 19

Bothje

Heel gewoon lid
Heb hier al een paar foto's laten zien van de hal naast VePreda en gemeld dat daar de VW-bedrijfswagen sectie zou komen. Wel, ook daar zijn de bruggen in bedrijf genomen.
 

Bijlagen

  • IMG_9712.jpg
    IMG_9712.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 27

Bothje

Heel gewoon lid
In de werkplaats voor onze Skoda's zag ik nog een subtiele aanvulling. De wagens worden achteruit op de brug gereden. Het kan zijn dat niet iedereen ziet dat de kolommen die de dakconstructe dragen, net voor de brug staan. Daarom zijn de rood-witte stickers op die palen geplakt voor een betere zichtbaarheid.

Ook is te zien dat er weer een SuperB gereed gemaakt wordt voor een klant!

De monteurs hoeven niet meer met kannetjes olie heen en weer te lopen om de olie te verversen, de moderne vulinstallatie doet dit een stuk makkelijker en geeft precies aan hoeveel olie er is (bij)gevuld.
 

Bijlagen

  • IMG_9724.jpg
    IMG_9724.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 23
  • IMG_9731.jpg
    IMG_9731.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9729.jpg
    IMG_9729.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 21
  • IMG_9730.jpg
    IMG_9730.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 17

Bothje

Heel gewoon lid
In de werkplaats viel nog wat op, iets wat al door Hans was aangekondigd een poosje terug.
De kast voor het speciale Skoda gereedschap is geplaatst en gevuld.
 

Bijlagen

  • IMG_9725.jpg
    IMG_9725.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 12
  • IMG_9728.jpg
    IMG_9728.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 13
  • IMG_9727.jpg
    IMG_9727.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9726.jpg
    IMG_9726.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 12

Bothje

Heel gewoon lid
De nieuwe buitenreclame is aangebracht.
De molen die weerspiegeld wordt in de ruit, wordt binnenkort opgehoogd, dit even terzijde.

(de laatste foto voor een speciaal forumlid)
 

Bijlagen

  • IMG_9699.jpg
    IMG_9699.jpg
    96,9 KB · Weergaven: 20
  • IMG_9698.jpg
    IMG_9698.jpg
    98,1 KB · Weergaven: 18
  • IMG_9697.jpg
    IMG_9697.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 16
  • IMG_9736.jpg
    IMG_9736.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 21
  • IMG_9695.jpg
    IMG_9695.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 21

Bothje

Heel gewoon lid
Berekend op de toekomst

Het einde van de complete metamorfose van VePreda Autostudio is nagenoeg bereikt en Hans en zijn team willen dit aan een breder publiek kenbaar maken, lees ik net op de website waar in dikke letters wordt aangekondigd:

WELKOM TIJDENS ONZE OPEN-HUIS-DAGEN OP 17 EN 18 APRIL

Je hoeft niet te zoeken naar de verschillen, want die zijn enorm. Er zijn maar weinig dingen niet veranderd en die zijn makkelijk te vinden.

:489: Het wordt een druk weekend voor ons, Skodaforum-liefhebbers.....
 

Bijlagen

  • IMG_9696.jpg
    IMG_9696.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 14

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij heb ik een afspraak op 18 april :tongue: dus dat wordt dan de 17 ff naar Vepreda.
 

Hetzer

Forumguru
Het einde van de complete metamorfose van VePreda Autostudio is nagenoeg bereikt en Hans en zijn team willen dit aan een breder publiek kenbaar maken, lees ik net op de website waar in dikke letters wordt aangekondigd:

WELKOM TIJDENS ONZE OPEN-HUIS-DAGEN OP 17 EN 18 APRIL

Je hoeft niet te zoeken naar de verschillen, want die zijn enorm. Er zijn maar weinig dingen niet veranderd en die zijn makkelijk te vinden.

:489: Het wordt een druk weekend voor ons, Skodaforum-liefhebbers.....

hey wat doen Bothje??, vertrekken we vanaf Vepreda,naar de meeting, kunnen we eerst nog even daar rond kijken, misschien samen met WillyWortel?
 

MarcoO2

Forumguru
hey wat doen Bothje??, vertrekken we vanaf Vepreda,naar de meeting, kunnen we eerst nog even daar rond kijken, misschien samen met WillyWortel?

Lijkt me een slecht plan.......






....... je komt dan geheid te laat op de meeting! :grin::grin:
 

Bothje

Heel gewoon lid
hey wat doen Bothje??, vertrekken we vanaf Vepreda,naar de meeting, kunnen we eerst nog even daar rond kijken, misschien samen met WillyWortel?

ze zijn om 0800 open bij Vepreda hoor!!!!!!!!!:1761:

Op zich is het een goed plan, maar qua tijd redden we dit niet want VePreda is op zaterdag wat later open en de starttijd van de meeting is dacht ik om 1200. Met een reistijd van ruim twee uur redt zelfs Hetzer dat niet :blush: Ook mijn ochtend opstart tijd is wat langer......
Misschien krijgen we nog een schriftelijke uitnodiging van Hans, maar ik denk toch dat we het idee van Fabia aanhouden en op vrijdag naar Spijkenisse gaan, vandaar mijn opmerking dat het een druk weekend wordt....
 

Bijlagen

  • IMG_9702.jpg
    IMG_9702.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 16

Hetzer

Forumguru
Op zich is het een goed plan, maar qua tijd redden we dit niet want VePreda is op zaterdag wat later open en de starttijd van de meeting is dacht ik om 1200. Met een reistijd van ruim twee uur redt zelfs Hetzer dat niet :blush: Ook mijn ochtend opstart tijd is wat langer......
Misschien krijgen we nog een schriftelijke uitnodiging van Hans, maar ik denk toch dat we het idee van Fabia aanhouden en op vrijdag naar Spijkenisse gaan, vandaar mijn opmerking dat het een druk weekend wordt....

laten we het dan maar houden op vrijdag avond!!!!!!!!!!, het is sowieso erg druk op autogebied, zondag naar de rai, volgende week vrijdag de introductei van de Seat Exeo, met een demo van tom coronel, bij Vip-Autostudio, de 17e dan naar Vepreda, en 18e de Meeting!!!!!!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Vepreda by night

Gisteren heb ik op mijn werk wat nachtfoto's gemaakt van de nieuwbouw aldaar en ik dacht onderweg van ik rij even langs de showroom hoe de led-lights eruit zien in het donker. Hier de snapshots (zonder statief).
 

Bijlagen

  • IMG_9786.jpg
    IMG_9786.jpg
    91 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9791.jpg
    IMG_9791.jpg
    89,1 KB · Weergaven: 23
  • IMG_9775.jpg
    IMG_9775.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 24
  • IMG_9802.jpg
    IMG_9802.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 20

Fabia

† In Memoriam
laten we het dan maar houden op vrijdag avond!!!!!!!!!!, het is sowieso erg druk op autogebied, zondag naar de rai, volgende week vrijdag de introductei van de Seat Exeo, met een demo van tom coronel, bij Vip-Autostudio, de 17e dan naar Vepreda, en 18e de Meeting!!!!!!

Je hebt het druk man. Hoe laat spreken we af bij Vepreda?
 

EdK

Forumguru
De nieuwe buitenreclame is aangebracht.
De molen die weerspiegeld wordt in de ruit, wordt binnenkort opgehoogd, dit even terzijde.

(de laatste foto voor een speciaal forumlid)

Ze hebben schitterend verbouwd en het mag gezegd worden dat je een mooie foto reportage gemaakt hebt !
Maar waar ik me echt groen en groen aan erger is op foto 1 en 2 waar we mooie nieuwe kozijnen zien en dan een muurtje van schat 30 a 40 cm hoog waar echt voor de finish in touch even een hoge druk spuit overheen moet om het vuil van het boren zagen in de muur even te verwijderen
Dan nog even een paar grasmatjes in het tuincentrum scoren en dan lijkt het een topzaak dat het al is !!

Of loop ik nu hier te zeiken of te zijken ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan