Velgen Skoda Superb II

hemi24

Forumguru
@JeSko : geen idee wat je daar op die foto op het dak aan het doen bent, maar het meeste vuil zit aan het onderste deel van je wagen…

:D
 

Captain Hook

Forumguru
Een 'putdeksel' velg aka 'Gullideckel', da's toch zo'n ding:

01-rintelnaktuell-kanaldeckel-gullideckel-schacht.jpg


:D

Met een vierkant model wordt het al een stuk lastiger:
gullideckel-283839_1280.jpg
 
Laatst bewerkt:

Po!!eke

Actief lid
Heb eenzelfde set op het oog als die jij had @s-line , wil nu wel ergens deze weken een setje oppikken en heb deze twee opties, vrees alleen dat de mooiste optie net niet gaat passen.

Optie 1

5x112
19 inch
8.5 J
ET 38 ( nipt deze denk ik ... )


Bekijk bijlage 92998

Optie 2

5x112
19 inch
8.5J
ET 45

Bekijk bijlage 92999

De tweede set gaat passen, maar vind de eerste set mooier.


Beiden goed Jesko. 1e bijna klassiek en 2e iets agressiever. Voor winterset gaat mijn eigen voorkeur wel vaker naar zwart
 

JeSko

Forumguru
Er zijn mensen die toch gelukt zijn om 9J te monteren, zolang de ET tussen 43-48 blijft, ik dacht altijd dat er gezegd werd niet breder te gaan op een S2 dan 8.5J? Vaak kom ik nl mooie setjes tegen die dan net 9J blijken te zijn, maar als dit ook past heb ik weer wat meer opties... Vaak zijn dikke Audi setjes bv 9 J .
 

JeSko

Forumguru
@Peter-036

Peter is het misschien één idee om dit topic samen te voegen met het topic van de link? Haal deze twee vaak door elkaar omdat het eigenlijk over hetzelfde gaat, enkel is het bij het ene topic specifiek voor 19 inch gestart maar er is daar intussen al zoveel in geschreven over andere maten, dat het eventueel overzichtelijker is er één topic van te maken? Hoeft niet als je het niet nodig acht hoor, was maar een idee :thumbsup:

https://www.skodaforum.nl/forum/i/19-inch-superb.20513/page-18#post-912325
 

JeSko

Forumguru
Kanshebbers!! Staat zo'n setje te koop tweedehands namelijk. Iemand die wat meer weet over het merk Messer? Vind er weinig van terug, wat een dikke wielen zeg pfieuw.

$_59.jpeg.jpg
 
Bovenaan Onderaan