Velgen Skoda Superb II

eriktv

Forumguru
Het is net of het buitenste deel incl banden mist :D. Dik zijn ze wel ja en aandacht trek je er ook genoeg mee!
 

JeSko

Forumguru
Gaat me niet om aandacht @eriktv , maar om wat ik mooi vind :tongue: maar velgen kiezen is niet makkelijk ik moet namelijk rekening houden met de wrap die er begin 2022 op komt. Daarom wat aan het uitkijken naar diverse soorten wielen.
 

eriktv

Forumguru
Haha ja weet ik hoor Jef! En groot gelijk! Maar deze gaan wel heel veel meer nekken doen draaien dan wat je er tot nu toe op had zitten gok ik
 

JeSko

Forumguru
@eriktv

Ja dat gok ik ook, mijn huidige velgen zijn knap maar ik wil nu wel wat anders, zeker in combinatie met de wrap die erop komt zoek ik wat vollere wielen. Mooi meegenomen is dat zo'n wiel ook mijn inieminie remschijven en remklauwen verbergen :D
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Dacht al dat je ze wel nice ging vinden ;) zoiets moet het worden, ik hoop ook dat met het vele zwart in de wrap mijn auto lager gaat ogen, anders toch maar eens die stelpotten achteraan eruithalen en eens ultra low veren voor de voorkant zoeken.
 

andrehj

Forumguru
Kanshebbers!! Staat zo'n setje te koop tweedehands namelijk. Iemand die wat meer weet over het merk Messer? Vind er weinig van terug, wat een dikke wielen zeg pfieuw.
Bekijk bijlage 93685
Mag ik ook gewoon zeggen dat ik dit verschrikkelijk vind? Want:
  1. Het ziet er niet uit.
  2. De velgen zijn minimaal 3 maten te groot, met alle bijbehorende nadelen (voor verbruik, comfort, kans op schade etc).
 

hemi24

Forumguru
Denk dat de grootste kooplust wel even getemperd is door de recente ontwikkelingen met de Cactus…
 

s-line

Forumguru
Maar daar rijden er al zoveel mee en is eigenlijk ook alweer geweest de bentley-velgen tijd….maar we zitten hier op het Skoda forum dus kan goed zijn dat het nu hier mooi gevonden gaat worden.:maakmegek::lezen:
 

Mischa-superb

Forumguru
Nu de winter weer is aan gebroken begint het mij ook te jeuken om andere wielen te kopen/ ruilen... wil graag naar hoog glans zwart toe...
Dit zijn originele cc velgen... iemand niet iets leuks te ruil
 

Bijlagen

  • 20210919_181856.jpg
    20210919_181856.jpg
    950,1 KB · Weergaven: 30
Bovenaan Onderaan