Velgen Skoda Superb II

Mischa-superb

Forumguru
Aangezien de vrouw er meer in rijd lijkt mij dat niet verstandig maar doordat het een greenline is ligt deze al redelijk lager als de meeste die ik zie rijden.. veel denken juist dat hij al verlaagd is.
Maar als er iets stuk zou gaan aan het onderstel ga ik het zeker overdenken
 

JeSko

Forumguru
De eigenaar van deze Superb gesproken, verlaagd op schroefset, velg maten 8.5 J, 19 inch ET35. Zonder problemen, staat meteen stukje dikker dan bv ET45, dit vergroot de mogelijkheden wat velgen betreft aangezien veel Audi wielen ET 35 zijn.

Screenshot_20220306-110943_Instagram.jpg

Screenshot_20220306-110951_Instagram.jpg
 

-G-

Lid
Zouden deze iets zijn voor onder mijn Superb?
Iemand die kan fotoshoppen?
mijn 20inch Kahn RS-C raken vooraan in de wielkast en links achteraan ook aangezien de achteras precies niet 100% gecentreerd staat.

De Audi's zijn 8x19 et34 dus zouden perfect moeten passen,.weet alleen niet of het mooi zou zijn.
Zijn ook echte Audi velgen dus zeker kwaliteit.
Screenshot_20220729-212141_Chrome.jpg Screenshot_20220729-212349_Gallery.jpg
 

-G-

Lid
Doen, heb ze ook nog overwogen maar is niet meer aan de orde nu.

Iets anders gekocht?

Deze vraagt 700euro. Zijn nieuw en origineel..ze vragen al meer voor VW en Audi replicavelgen.

Denk ook wel dat ze mooi gaan staan onder een witte. Met deze kan ik ook door de keuring denk ik met de juiste bandenmaat.
Al blijven de zwarte VRS velgen ook nog steeds door mijn hoofd spoken maar deze kosten 900 euro voor een setje replica's dus dan liever originele velgen denk ik.
 

JeSko

Forumguru
Nog niet staat wel te koop,

700 is geen geld voor zo'n setje. En inderdaad ietwat replica kost al gauw 1000, dan zijn deze het dubbel en dwars waard :)
 
  • Leuk
Waarderingen: -G-

casejunky

Forumguru
Niet de meest geweldige foto

Maar voor wie nog wilde weten wat er met de gullideckel's is gebeurt, de schade aan de gepolijste laag was zo erg op sommige wielen dat spuiten of afdraaien de enige optie was.
IMG_20220525_1644222_50.jpg
 

-G-

Lid
@-G-

Nog goedkoper, deze had ik zien staan, 400 en ze zijn OEM.

Audi velgen 19 inch
€ 400,00
Zullen 8.5 et 34 zijn denk ik en lijken me ook beschadigd?

Heb in NL een setje gevonden met nieuwe winterbanden voor 675 en die zijn ook 8.5 et 34 dus zal net niet lukken vrees ik.

Die andere zijn 8 breed et 34.

Trekt wel op jiet veel zo met een dikke band

https://www.marktplaats.nl/v/auto-o...udi-etron-velgen-goodyear-winterbanden-e-tron
 

-G-

Lid
@-G-

Oh ja kan je beter voor je eerste keuze gaan, had de schade niet gezien.
Het gaan waarschijnlijk deze worden. 495 + 65 voor de verzending. Als ik ze halen betaal ik waarschijnlijk al een veelvoud van 65 euro aan boetes door die 100 op de snelwegen in Nederland
8.5 ET 36 moet zeker gaan he met een 225 35 19 band?
Mijn 20ers zijn 8.5x20 met een 235 en die raken vooraan de wielkast en achteraan links ook, en daar raakt de velg zelfs de wielkast.
Staat chteraan links zeker 1.5cm breder dan aan de rechterkant...

https://www.marktplaats.nl/v/auto-o...m_medium=email&utm_campaign=CO_ND_B_Messaging
 

JeSko

Forumguru
@-G-

Et 36 is wel heel laag, ik had 19 inch 8.5 J ET 42 omhuld met 225/35/19 en dat schuurde lichtjes bij volle belading tijdens het maximaal sturen, was wel op een gemodificeerde schroefset en de set op standje zo laag mogelijk vooraan.
 
Bovenaan Onderaan