rdrummen
Senior Member
Aj, da's jammer natuurlijk. Maar misschien kun je het nog laten repareren?Damn, eerder schade te pakken. Iets te schuin achteruit ingestuurd en direct voelde de stoeprand, maar al te laat! Da's t nadeel van dunnen bandjes...![]()
Aj, da's jammer natuurlijk. Maar misschien kun je het nog laten repareren?Damn, eerder schade te pakken. Iets te schuin achteruit ingestuurd en direct voelde de stoeprand, maar al te laat! Da's t nadeel van dunnen bandjes...![]()
Ik heb voor mijn O3 GL HB MAK Rapides besteld in 17 inch.
ben voor de Ice Black versie gegaan.
worden uiteraard geleverd met Skoda Logo's.
![]()
ook een setje MaggiTrek kettingen kunnen scoren dus ga hier ook in de winter mee rijden.
nu nog kwartaal oid wachten op de auto..

Ze lijken er wel iets op, maar zijn niet dezelfde; die andere zijn inderdaad wat strakker qua vormgeving.Ze lijken wel een beetje op de velgen uit de post die ik in een ander draadje heb geplaatst:
http://www.skodaforum.nl/forum/threads/het-grote-winterbanden-topic-winter-2013-2014.20402/page-4#post-334853
Design is vrijwel gelijk, alleen zijn de "Star" velgen voor de O3 wat strakker...
En 19" nog beter.
En zelfs 20" (zie topic O3 met 20")
Heeft iemand de link naar dit topic? Ik wil graag een O3 op 20" zien, ik zou zweren dat deze foto's al ronddwalen.
Alles gute !
Miez