Velgen OIII

Rolle

Senior Member
Wat vinden jullie van de nieuwe velgen voorzien voor de OIII? Ik vind ze persoonlijk niet echt geslaagd of ben er nog niet aan gewoon. Is er trouwens al info gekend over ET-waardes, steekdiameter, etc? Ik ben benieuwd of de Pegasus van de OII eronder zou passen.
 

Darkside

Forumguru
Ik vind ze wel geslaagd hoor.
Er schijnen ook nog andere als accessoire te komen. Witte en zwarte geloof ik. Staan in de brochure
 

Rolle

Senior Member
Hmm. Witte en zwarte, die heb ik toch niet in de Belgische catalogus zien staan.
 

WesleyJD

Banned
De huidige velgen vind ik ook nog niet schokkend. Mogelijk komt de Combi al met wat meer keuze op de markt.
 

AMBIO2

Actief lid
Ja, heb ik ook gezien in de brochure, wit-design, zwart-design en zilver-zwart design.
Vind de Denom velg wel interessant.
Aangezien het tzt waarschijnlijk een witte octavia wordt ben ik benieuwd hoe deze velgen er in zilver-zwart design uit gaan zien.
 
Ja, heb ik ook gezien in de brochure, wit-design, zwart-design en zilver-zwart design.
Vind de Denom velg wel interessant.
Aangezien het tzt waarschijnlijk een witte octavia wordt ben ik benieuwd hoe deze velgen er in zilver-zwart design uit gaan zien.

Zit ik in de verkeerde brochure te kijken? Maar ik zie die velgen niet?
 

AMBIO2

Actief lid
Heb afgelopen zaterdag brochure meegekregen van de dealer, daar staat één en ander in.
Heb ze zo niet bij de hand maar volgens mij staat het in de prijslijst.
 
Heb afgelopen zaterdag brochure meegekregen van de dealer, daar staat één en ander in.
Heb ze zo niet bij de hand maar volgens mij staat het in de prijslijst.

Ik zie er inderdaad tussen staan.. Maar plaatjes van die velgen zijn er zeker niet?
 

Darkside

Forumguru
Vind die Crystal velgen wel mooi. Jammer dat het geen 18" is. Maar weet ook nog niet of dat binnen budget past.

Weet iemand of de afneembare trekhaak dezelfde is als bij VW?
Dus dat hij met een trek aan een hendel dat hij automatisch uitklapt?
 

Hetzer

Forumguru
vdomcj.jpg


De zwarte onder een witte, de Hawk onder een donkere kleur, , de laatste is ook in het wit onder een zwarte O-3 errug lekker ;)
 

paulus474

Senior Member
De maten van de nieuwe Octavia worden als volgt weergegeven in de brochure:
6,5 J x 16 inch, of:
7,0 J x 17 inch, of:
7,5 J x 18 inch.

Weet iemand misschien of de volgende maten dan ook zouden passen onder de nieuwe Octi?:

7,5 J x 17 inch.

Thnx!
 

skodaboy

Forumguru
dit zijn de velgen en ook interieur kleuren/combinatie die (optioneel) leverbaar zijn in BE voor de octavia-III nieuwe velgen 001.jpg
 
Vind die Crystal velgen wel mooi. Jammer dat het geen 18" is. Maar weet ook nog niet of dat binnen budget past.

Weet iemand of de afneembare trekhaak dezelfde is als bij VW?
Dus dat hij met een trek aan een hendel dat hij automatisch uitklapt?
Ik ben toevallig afgelopen zaterdag nog even bij mijn dealer naar binnen gelopen. Daar kreeg ik te horen dat op dit moment nog niet precies bekend is hoe de afneembare trekhaak er uit komt te zien. Hij zou in ieder geval niet door Skoda geleverd worden, dus het zal waarschijnlijk niet dezelfde zijn als bij VW. Als ik het goed begrepen heb is men met BOSAL bezig een afneembare trekhaak voor de nieuwe Octavia te ontwikkelen. Zelf wil ik ook weer voor een afneembare trekhaak gaan, maar mijn huidige trekhaak raakte nog wel eens de grond (ondanks de extra veren) bij sommige dorpels. Als de nieuwe trekhaak ook weer zo laag komt, dan weet ik nog niet wat ik zal doen.
 

Rolle

Senior Member
De maten van de nieuwe Octavia worden als volgt weergegeven in de brochure:
6,5 J x 16 inch, of:
7,0 J x 17 inch, of:
7,5 J x 18 inch.

Weet iemand misschien of de volgende maten dan ook zouden passen onder de nieuwe Octi?:

7,5 J x 17 inch.

Thnx!

Hangt volgens mij af van de ET waarde van de velg. En net die zou ik ook wel willen weten ivm het eventueel passen van de pegasus.
 
Bovenaan Onderaan