VCDS of VAG CAN Pro of ??

Maak jij gebruik van een uitleestool voor de Modules in je Skoda?

  • Ik overweeg VAS / ODIS aan te schaffen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    120

spikehome

Forumguru
Klopt.
Maar je kan er veel meer mee instellen.
Ik heb dat ding ook niet hoor.
Maar leek me handig.
Dus was benieuwd naar de ervaringen van anderen.
 

darkprojectx

Forumguru
Weet iemand een goed adres om up to date vagcom of vcds te kopen?
Ik wil het gebruiken voor uitlezen, opties aanzetten, coding.
Kwa versie ik denk de laatste die vag autos van 2005 tm 2017 minimaal ondersteunt.

Er zijn zoveel oplichter websites en kabels die niet werken. Waar kun je tegen een schappelijke prijs software en kabel kopen?
 

ertromp

Forumguru
Origineel en rechtstreeks kopen bij RossTech in de VS (VCDS) of VCP kopen rechtstreeks in Polen bij VCP-system.
Mijn originele kabels heb ik aldaar gekocht en nooit toestanden mee gehad
 

EdK

Forumguru
Waar kun je tegen een schappelijke prijs software en kabel kopen?
Wat je vraagt is eigenlijk waar kan ik de beste namaak kopen......
Wel begin er nou niet aan want het blijft bagger die chinese bende kabels.
Dus koop orgineel zoals @ertromp al aangeeft met zijn adres, of kijk in VAG Fora of er één te koop word aangeboden.
Met orgineel kun je ook elke keer je kabel weer updaten met de nieuwste software die uitkomt !

En is dus uiteindelijk die orginele kabel je te duur, tsja bezoek dan gewoon iemand die wel de orginele kabel heeft, bv een @Antera
 

darkprojectx

Forumguru
Mja je ziet versies van 500 euro, of 350 maar dan kun je maar 3 vin nummers invoeren.
Voorheen had ik een versie waarmee ik oneindig veel autos mee kon uitlezen maar helaas tot 2005. Nu heb ik een nieuwere auto en mn vriendin ook dus heb ik een andere kabel en software nodig. Heb ik ook nog eens de mazzel dat die oude laptop overleden is, dus die kosten komen er ook nog bij. Vandaar dat ik een niet te prijzige set wil kopen.
Moet wel leuk blijven. Is puur om wat uit te lezen indien nodig en wat opties te activeren. Blijft toch vrij duur bij een dealer en vind het zelf ook leuk spul.
 

oco1979

Forumguru
Mja je ziet versies van 500 euro, of 350 maar dan kun je maar 3 vin nummers invoeren.
Voorheen had ik een versie waarmee ik oneindig veel autos mee kon uitlezen maar helaas tot 2005. Nu heb ik een nieuwere auto en mn vriendin ook dus heb ik een andere kabel en software nodig. Heb ik ook nog eens de mazzel dat die oude laptop overleden is, dus die kosten komen er ook nog bij. Vandaar dat ik een niet te prijzige set wil kopen.
Moet wel leuk blijven. Is puur om wat uit te lezen indien nodig en wat opties te activeren. Blijft toch vrij duur bij een dealer en vind het zelf ook leuk spul.

zou je dan niet beter naar iets anders kijken van uitleestoestel, voor opties te activeren is natuurlijk iets anders.
 

Hakar

Donateur
zou je dan niet beter naar iets anders kijken van uitleestoestel, voor opties te activeren is natuurlijk iets anders.

Ik heb een Vgate VS450 besteld, puur om uit te lezen.
Ben gewoon geïnteresseerd in wat er allemaal aan mogelijkheden is, dan wel in de auto zit.
Het aanpassen laat ik wel aan diegenen over die er verstand van hebben.
 

50tintenfaab

Senior Member
Op Ali expres kost vcds je 20 euro , maar kan je hem alleen niet updaten maar de gene die ik heb gezien zijn tot februari '18 up to date werkt uitstekend en ken meerdere mensen die er prima mee werken en het was binnen 3 weken bezorgd
 

CDK

Forumguru
Op Ali expres kost vcds je 20 euro , maar kan je hem alleen niet updaten maar de gene die ik heb gezien zijn tot februari '18 up to date werkt uitstekend en ken meerdere mensen die er prima mee werken en het was binnen 3 weken bezorgd

Regelmatig gaat dat goed, soms gaat het fout. Als het fout gaat heb je een serieus probleem. Soms kan een expert dat voor je oplossen en soms zijn er modules om zeep en kan je diep in de buidel tasten. Bijkomend dingetje is dat het illegaal is en dat er dus hier op het forum geen reclame voor gemaakt mag worden.
 

Hakar

Donateur
Alleen al omdat ik al meerdere ervaringen heb gelezen over fout werkende VAGCOM en VCDS dingies uit de shop van Ebay en Ome Ali, heb ik er voor gekozen alleen maar een uitlezer.
Zij het dan een imitatie.
Als het ding niet doet wat ie moet doen, is het net als op de kermis, niet geschoten is altijd mis.

Natuurlijk ben ik niet het braafste jongetje van de klas, en werk ook ik met niet legale software.
Ga daar echter geen vragen over stellen wanneer een forum duidelijk aangeeft niet op dit soort software in te gaan.

Oh ja, en die Vgate die ik besteld had in dit topic, is nooit aangekomen.
Had dat wel in het Ali topic gemeld, maar niet hier.
Een tweede van een andere leverancier via Ali, deed niet wat die moest doen op 11 van de 18 aanwezige functies.

Na enig zoeken, en een reactie van @verhulstr in het Ali topic, nu een imitatie Autel lezertje via Wish voor € 11,--onderweg naar mijn postadres.
 

Antera

Donateur
Op Ali expres kost vcds je 20 euro , maar kan je hem alleen niet updaten maar de gene die ik heb gezien zijn tot februari '18 up to date werkt uitstekend en ken meerdere mensen die er prima mee werken en het was binnen 3 weken bezorgd

Zo van de week weer een gehad die door deze kabel compleet op zijn kop staat. Zelfs de dealer heeft een uitdaging omdat de auto daar nu staat omdat nagenoeg alles hersteld heb gekregen maar alleen de c.v. niet. Dus be my geust :-)
 

Rainesh

Forumguru
Zo van de week weer een gehad die door deze kabel compleet op zijn kop staat. Zelfs de dealer heeft een uitdaging omdat de auto daar nu staat omdat nagenoeg alles hersteld heb gekregen maar alleen de c.v. niet. Dus be my geust :-)
En die ga ik binnenkort fixen! Moet goedkomen

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

lsp

Forumguru
Goedemorgen,

Mijn Octavia combi 1.0 dsg SB is inmiddels in bestelling gezet bij de leasemaatschappij.

Ik heb enige motorvoertuigen achtergrond en Wil dan ook wat gaan stoeien met vcds of vcp.

Wat adviseren jullie voor de Oct3? Wil wat Instellingen kunnen doen, codes lezen en dataloggen.

Ik kijk al regelmatig rond op de website van “Speek” (geen idee of familie) en Natuurlijk hier.

Alvast bedankt voor de tips


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan