VCDS mogelijkheden

BadBert

Forumguru
@Antera en @gdisselkoen Bij het OPENEN van de deuren gaat bij mij alles nog verder! (dat was na de aanpassing van de terugroepactie ook niet meer, bij openen stopte hij dan).
Alleen als ik dan vervolgens 1 van de deuren die open zijn, dicht gooi.... DAN stopt ie :tongue:
 

xplain

Forumguru

De claxon laten luiden bij lock en unlock kan blijkbaar ook. Vind ik wel leuk!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xplain

Forumguru
Volume valt echt goed mee, maar je hebt een punt. Typisch Amerikaanse feature daar doen bijna alle auto's dat standaard. Sommigen lossen het snachts dan zo op:

 

Antera

Donateur
@xplain na activeren van de claxon ( als je geen alarm hebt) dan krijg je een menu optie om dit aan en uit te zetten. Kan niet met de sleutel. Maar de claxon kan voor je buren zeer zeker als vervelend ervaren worden maar aan jouw natuurlijk de keus
 

Antera

Donateur
Deze week btw weer een SuperB gehad. Wat mij verwonderde was dat bij deze het dak wel doorliep tijdens de handelingen maar comfort openen en sluiten niet. Wel hebben we de Module gevonden in de passat van het dak. Dus we vorderen wel
 

Bart81

Forumguru
@Antera nog even een bedenking... Vervalt eigenlijk de garantie om je wagen als je een aantal vcds aanpassingen hebt laten doorvoeren? Ik vraag het me maar af hé..

Gr
 

BadBert

Forumguru
@xplain na activeren van de claxon ( als je geen alarm hebt) dan krijg je een menu optie om dit aan en uit te zetten. Kan niet met de sleutel. Maar de claxon kan voor je buren zeer zeker als vervelend ervaren worden maar aan jouw natuurlijk de keus
Ik had het bij de astra twintop ook aan gezet (via canbus module), maar dat is toch best storend hoor... nu staat onze twintop ook onder de carport met muren aan de zijden... dus dat is nog wat erger :)

Deze week btw weer een SuperB gehad. Wat mij verwonderde was dat bij deze het dak wel doorliep tijdens de handelingen maar comfort openen en sluiten niet. Wel hebben we de Module gevonden in de passat van het dak. Dus we vorderen wel
Ging dat dak ook verder als je de deur dicht hebt gegdaan? :)
 

Goofy@5E

Forumguru
Is het mogelijk om de led drl mee oranje laten te knipperen met de richting aanwijzer, ik denk van wel, heb juist naar de aankomst van de ronde gekeken, en de rode S3 achter de gele trui had zijn rechtse pinker op gezet, deze werkte zo, vond dit wel mooi, is dit oem of te doen via vcds, en kan dit ook op een O3
 

ertromp

Forumguru
Is het mogelijk om de led drl mee oranje laten te knipperen met de richting aanwijzer, ik denk van wel, heb juist naar de aankomst van de ronde gekeken, en de rode S3 achter de gele trui had zijn rechtse pinker op gezet, deze werkte zo, vond dit wel mooi, is dit oem of te doen via vcds, en kan dit ook op een O3
Helaas die mogelijkheid van de S3 is niet beschikbaar voor de O3
 

Antera

Donateur
Is het mogelijk om de led drl mee oranje laten te knipperen met de richting aanwijzer, ik denk van wel, heb juist naar de aankomst van de ronde gekeken, en de rode S3 achter de gele trui had zijn rechtse pinker op gezet, deze werkte zo, vond dit wel mooi, is dit oem of te doen via vcds, en kan dit ook op een O3

Dit kan idd niet omdat de leds voor de DRl en knipperlicht in dezelfde strip zitten bij een S3 een O3 heeft ze apart en is de knipperlicht niet van (oranje) leds/halogeen
 
Bovenaan Onderaan