VCDS mogelijkheden - Skoda Scala

Iemand die dit weet, ik heb de scala met het navigatiepakket en VC alleen nu wou ik via VCDS de RS look activeren maar de longcoding is veranderd volgens degene die het apparaat heeft. welke functie moet ik activeren om dit te activeren want denk dat we er zo niet uitkomen ;(
 

jesse_s93

Donateur
Ik zou zeggen: rennen en blijven rennen ;) Als iemand dit namelijk in de long coding gaat zoeken, dan heeft hij er niet heel veel kennis van. Je moet echt oppassen wat je doet met VCDS of welk apparaat dan ook.

Ps. Op pagina 1 staat de codering al genoemd en die zit niet in de long coding :)
 
hahaaha :deuk:

zal zo nog even kijken of we hem kunnen koppelen maar de codering lijkt anders dan wat we zelf net gezien hebben :fool:
zou dit kunnen kloppen?

Edit:

of komt dit omdat ik het grote nav scherm heb en VC?
 
Laatst bewerkt:

jesse_s93

Donateur
De verandering van de weergave is te vinden in de adaptations, niet in de long coding. Zoek daarna naar "Weergave" of "tube version". Variant 3 is de Sport lay-out. Navigatiescherm zou daar geen invloed op mogen hebben.
 
@jesse_s93 Bedankt! ga het zo even nakijken met mijn collega. als we er niet uit kunnen komen zou jij of iemand anders mij erbij willen helpen want wil nog meer dingen aanpassen.

is het trouwens ook mogelijk om het gordijn van het panoramadak met de ramen tegelijk dicht te doen zonder de vergrendelknop op de sleutel te hoeven vasthouden?
 

EdK

Forumguru
Autoscan in VCDS scant volgens mij alleen de modules en maakt geen backup....
Denk dat Hemi ook bedoeld dat voor je veranderd dat je goed documenteert wat je oude instelling is en dan pas gaat aanpassen ! printscreen van oude instelling word veel gedaan

Hou rekening mee dat je wel weet waar je mee bezig bent, zal niet eerste keer zijn dat de gehele BMC niet meer aanspreekbaar was en dat VCDS guru's er uren mee bezig zijn geweest om alles weer recht te zetten.
 
QUOTE
Zeker!! kijk wel uit dat ik/hij wat aanpas waardoor mijn auto gereset moet worden dus maak idd al screenshots enzo maar konden het net niet vinden dus zo nog een poging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: EdK
net een aantal dingen geactiveerd :D

de RS look tellers
ramen dicht bij vergrendelen (werkt ook met het gordijn)
dimmende binnenverlichting

nu nog een keer als we tijd hebben de achterlichten inschakelen met DRL en de toeter bij vergrendelen :)
 

Antera

Donateur
Leuk spelen met VCDS. Maar let op wat je allemaal doet, mocht het mis gaan kan je me altijd contacten en kan ik op afstand met teamvieuwer je helpen

De verandering van de weergave is te vinden in de adaptations, niet in de long coding. Zoek daarna naar "Weergave" of "tube version". Variant 3 is de Sport lay-out. Navigatiescherm zou daar geen invloed op mogen hebben.


Deze kan je apart nog coderen in de long coding van 5F en dan eens kijken of die dat ook kan. Bij diverse VW en Seat kan je de style ook aanpassen
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan